اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان:

۷ حلقه چاه ذخیره آب در روستاهای لرستان حفر شد

۷ حلقه چاه ذخیره آب در روستاهای لرستان حفر شد
کرموند گفت: ۷ حلقه چاه ذخیره آب در روستاهای ۴ شهر لرستان حفر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا کرموند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال میزان بارش ها کاهش داشته است، برای جلوگیری از بحران کم آبی در برخی از روستاهای استان، حفر چاه در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,
وی افزود: در همین راستا هفت حلقه چاه ذخیره آب در روستاهای شهرستان های دورود، پلدختر و کوهدشت در حال حفاری بوده و عملیات برخی از آنها به اتمام رسیده است.
,
 
,
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: حفر چاه ها با هدف جلوگیری از مشکل کم آبی و تنش آبی در روستاها انجام شده و علاوه بر حفر این تعداد چاه، حفر تعدادی دیگر در روستاها برنامه ریزی شده که تا قبل از فصل گرما حفاری شوند.
,
 
,
کرموند عنوان کرد: متاسفانه در برخی از روستاها، از آب شرب برای آبیاری باغات و مصارف غیر خانگی استفاده می کنند که در این راستا برای جلوگیری از این اقدام با دستگاه قضایی هماهنگی شده تا در صورت استفاده از آب غیر از مصارف خانگی، برخورد شود.
,
 
,
وی بیان کرد: از تعداد سه هزار و  ۲۰۰ روستای استان، هزار و ۶۰۰ روستا تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب قرار دارند و خدمات مورد نیاز را دریافت می کنند.
,
 
,
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با تاکید بر همکاری مردم در تابستان امسال بیان کرد: با توجه به اینکه امسال حجم بارش ها بسیار کم بود و از طرفی شیوع کرونا همچنان ادامه دارد و نیازمند رعایت بهداشت و شستشوی فردی است، نیاز است مردم با گرم شدن هوا در مصرف آب صرفه جویی کنند.
,
 
,
کرموند گفت: سال گذشته در فصل گرما مصرف آب در استان ۳۰ درصد افزایش یافت و نیاز است امسال مصرف آب مدیریت شود تا دچار بحران کم آبی نشویم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه