اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

۲۵۰ نفر از جوانان هلال احمر لرستان در طرح «شهید سلیمانی» مشارکت می‌کنند

۲۵۰ نفر از جوانان هلال احمر لرستان در طرح «شهید سلیمانی» مشارکت می‌کنند
رضایی گفت: ۲۵۰ نفر از جوانان هلال احمر لرستان در طرح شهید سردار سلیمانی مشارکت می کنند تا بتوانند از شیوع بیماری بکاهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صارم رضایی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: طرح شهید سردار سلیمانی در نیمه دوم سال گذشته در سراسر کشور و استان لرستان انجام شد که خوشبختانه نتایج خوبی از جمله کاهش ابتلا و مرگ و میر را به دنبال داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,
وی افزود: طی چند روز اخیر با توجه به افزایش مبتلایان کرونا و شدت شیوع این بیماری، این طرح مجدد فعال شد که در این راستا هلال احمر نیز برای غربالگری و ارائه خدمات اقدام نموده است.
,
 
,
مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: ۲۵۰ نفر از جوانان جمعیت هلال احمر برای این طرح مشارکت دارند که اقداماتی از جمله تب سنجی، بیمار یابی و سایر خدمات را در مراکزی از جمله ترمینال ها، فرودگاه و پاساژها ارائه می دهند.
,
 
,
رضایی عنوان کرد: این طرح با همکاری بسیج، دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر در حال انجام است که با غربالگری و بیمار یابی می توان از شیوع بیشتر بیماری در جامعه جلوگیری کرد.
,
 
,
وی بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در صنوف، تذکرات بر الزام دستورالعمل های بهداشتی، تماس با خانواده ها، ارائه مشاوره و سایر خدمات در برنامه جوانان جمعیت هلال احمر قرار دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه