اخبار داغ

مدیرکل استاندارد گلستان خبرداد؛

اقلام پرمصرف رمضان، زیر ذره‌بین استاندارد

اقلام پرمصرف رمضان، زیر ذره‌بین استاندارد
دهشتی از نظارت و کنترل کارشناسان و بازرسان استاندارد بر اقلام پر مصرف در طرح ویژه ماه رمضان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، رضا دهدشتی زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و در راستای انجام “طرح اجرای هماهنگ استانداردهای اجباری”(طاها)، به منظور ارتقا و تامین ایمنی و سلامت جامعه،این اداره کل مانند سال های گذشته اقدام به اعزام اکیپ های کارشناسی به مراکزعرضه، توزیع و فروش به منظور کنترل فرآورده های مشمول استاندارد اجباری، با اولویت کالاهای پر مصرف در ماه مبارک رمضان می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی ادامه داد: این طرح که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، از کالاهای پرمصرف از قبیل انواع فرآورده های لبنی، قند و شکر، آردگندم و برنج، زعفران ،خرما ،روغن مورد مصرف در زولبیا و بامیه در مراکز عرضه و فروش، بازرسی و نمونه برداری انجام می شود.

,

دبیرشورای استاندارد گلستان با اشاره به اهمیت نقش استفاده از کالاهای استاندارد در سلامت مردم، خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح سالم سازی بازار مصرف و جلوگیری از توزیع کالاهای بدون کیفیت و فاقد نشان استاندارد است که ضمن جمع آوری کالاهای غیر استاندارد، با عرضه کنندگان متخلف برخورد قانونی می شود.

,

مدیر کل استاندارد گلستان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه کالای غیر استاندارد موارد را به تلفن ۱۵۱۷ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۱۷  اطلاع رسانی تا کارشناسان این اداره کل در اولین فرصت اقدامات قانونی را اعمال کنند.

,

دهدشتی در پایان خاطر نشان کرد: شهروند گلستانی  می توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر نشان استاندارد برروی کالاهای موجود در بازار به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ بصورت رایگان از اصالت پروانه کاربرد علامت استاندارد آن اطمینان حاصل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه