اخبار داغ

مدیرکل استاندارد فارس:

طرح نظارتی استاندارد فارس در ماه مبارک رمضان اجرا شد

طرح نظارتی استاندارد فارس در ماه مبارک رمضان اجرا شد
رهنما گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان وباتوجه به افزایش تقاضا برای برخی کالاها ازجمله مواد غذایی وبه ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، روغن، قند و شکر و شیرینی‌های پر مصرف مرسوم در ایام مذکور طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان در استان فارس اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس اجتماعی شیرازه، مرتضی رهنما مدیرکل استاندارد فارس گفت: بازرسان استاندارد در قالب این طرح نظارت ویژه ای بر قنادی‌ها که مصرف کننده عمده شکر و روغن و همچنین آرد که کالاهای مشمول استاندارد اجباری هستند خواهد داشت؛ تخم مرغ و موادلبنی باید در یخچال نگهداری شود، همچنین اب معدنی نباید یخ بزند و یا درمعرض نور مستقیم آفتاب باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی افزود: تمامی مواد اولیه زولبیا و بامیه اعم از شکر، روغن، آرد و همچنین جعبه مقوایی آن مشمول استاندارد اجباری هستند و بازرسان اداره استاندارد باحضور در قنادی ها ، بر مصرف این اقلام نظارت نموده تا جعبه های مقوایی تهیه شده از مواد ضایعاتی مورد استفاده قرار نگیرد و یا زولبیا و بامیه در روغن های سیاه پخت نشود. 
,
 
,
مدیرکل استاندارد فارس ازمصرف کنندگان خواست اقلام موردنیاز خود را ازمکانهای معتبر تهیه نمایند و ازخریدکالای بدون علامت استاندارد و یاکالاهایی که در کنارجاده ویا مکانهای نامناسب عرضه می شودخودداری کنند.
,
 
,
وی افزود: تمامی شهروندان و هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را طریق شماره تلفن های 1517 و 36290906 به این اداره کل منعکس کنند تا بازرسان این اداره کل در نخستین فرصت موضوع را پیگیری نمایند.
,
 
,
رهنما یادآور شد که هم استانی های عزیز میتوانند جهت اطمینان از اصالت علامت استاندارد حک شده برروی کالا کد ده رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی  10001517 ارسال تا از اصالت نشان استاندارد اطمینان حاصل نمایند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه