اخبار داغ

مدیر رادیو فرهنگ صدا و سیما؛

نیازمند بازنگری در تولیدات فرهنگی و هنری هستیم/ از تولیدات هنری بسیج هنرمندان فارس حمایت می‌کنیم

نیازمند بازنگری در تولیدات فرهنگی و هنری هستیم/ از تولیدات هنری بسیج هنرمندان فارس حمایت می‌کنیم
حبیبی با بیان اینکه امروز نیاز به یک بازنگری در عرصه تولیدات فرهنگی داریم، گفت: امروز دیگر تولیدات فرهنگی گذشته پاسخ‌گوی نسل جدید نیست و نیاز به نهضت تولیدات فرهنگی جدید داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، علی‌رضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ صدا و سیما روزگذشته در دیدار با رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس ضمن تبریک فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی که با نام شهید مرتضی آوینی گره خورده است، فرصت میمنت و مبارکی دارد که رسالت انقلاب اسلامی را در این حوزه برای ما ترسیم می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی، شهید آوینی را صدای انقلاب اسلامی و روایت‌گر انقلاب توصیف کرد و افزود: امروز این رسالت در لابه‌لای هنرهای موجود زمانه ما گل‌افشانی می‌کند.
,
 
,
حبیبی با بیان اینکه امروز هنر متعهد و رسالتی که به دوش هنرمندان است، نیازمند به یک بازنگری در عرصه تولیدات فرهنگی دارد، افزود:  امروز دیگر تولیدات فرهنگی گذشته پاسخ‌گوی نسل جدید نیست و نیاز به نهضت تولیدات فرهنگی جدید داریم تا بتوانیم به شبهات روز پاسخ دهیم آن هم در این گستره بزرگ نابسمانی‌های فرهنگی و تهاجم‌های فرهنگی دشمن که علیه نظام جمهوری اسلامی انجام می‌شود.
,
 
,
مدیر رادیو فرهنگ با تصریح اینکه فرهنگ ما یک لایه نیست بلکه دارای فرهنگ عمومی، ملی و تخصصی هستیم، گفت: نقش استان‌ها، شهرستان‌ها و حتی روستاها در فرایند توسعه و بالندگی فرهنگی کشور بسیار زیاد است. 
,
 
,
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در رادیو فرهنگ سه راهبرد جریان‌سازی فرهنگی، آگاهی‌رسانی و هم‌افزایی را در پیش گرفته‌ایم، گفت: با استفاده از این سه راهبرد با نهادها و سازمان‌های مختلف همکاری می‌کنیم.
,
 
,
حبیبی خواستار ایجاد فضای همدلی در حوزه فرهنگ شد و گفت: هر سازمان و نهاد فرهنگی باید به سهم خویش در ایجاد این فضای همدلی همکاری و مشارکت داشته باشد.
,
 
,
مدیر رادیو فرهنگ در بخش دیگری از سخنان خود ظرفیت‌های استان فارس را برشمرد و گفت: استان فارس دارای ظرفیت عظیمی در حوزه فرهنگ و تمدن بوده و نخبگان و مفاخر بزرگی در این عرصه دارد و در حوزه هنرهای متعهد هم مانند خوشنویسی، تئاتر، سینما، شعر، ادبیات، نگارگری، خاتم و غیره هم خوش درخشیده است و خوب است که این هنرها در راستای نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند و بتوانیم متعهدانه نسل جوان امروز را به سمت این ارزش‌ها سوق دهیم.
,
 
,
وی ضمن خداقوت به همه دست‌اندرکاران سازمان بسیج هنرمندان فارس و هنرمندانی که در این عرصه همکاری می‌کنند، گفت: این نوید را می‌دهم که رادیو فرهنگ پشتیبان شماست و تلاش می‌کند تا با هم‌افزایی یکدیگر جریان‌سازی فرهنگی برای انقلاب اسلامی داشته باشیم.
,
 
,
حبیبی در بخش پایانی سخنان خود جهت معرفی کتاب شهدای هنرمند فارس، کتاب مفاخر هنری استان، نقشه فرهنگی هنری استان و غیره که به‌همت سازمان بسیج هنرمندان فارس تهیه شده است، اعلام آمادگی کرد.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه