اخبار داغ

با رشد ۱۸ هزار واحدی شاخص رخ داد؛

بورس بالاخره سبز پوش شد/ توقف خروج پول توسط حقیقی‌ها از بازار سهام

بورس بالاخره سبز پوش شد/ توقف خروج پول توسط حقیقی‌ها از بازار سهام
شاخص کل بورس در جریان معاملات امروز با ۱۸ هزار و ۴۵۷ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحد قرار گرفت و خروج پول توسط حقیقی‌ها از بازار سهام متوقف شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام بالاخر با بعد از گذشته ۱۵روز نزول، مثبت و سبز پوش شد؛ با توجه به افزایش تقاضا در نمادهای شاخص ساز و بزرگ در دقایق پایانی معاملات روز گذشته و همچنین تصمیمات حمایتی، بهبود تقاضا در معاملات امروز پیش بینی می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات بازار سرمایه در روز جاری با بهبود تقاضا بخصوص در نمادهای بزرگ و شاخص ساز آغاز بکار کرد؛ اما همچنان بازار با فشار و فروش عرضه مواجه است که با حمایت از بورس احتمال کاهش عرضه‌ها در روزهای آینده وجود دارد.

,
ارزش معاملات بخصوص معاملات خرد نسبت به روزهای گذشته رشد داشت ولی همچنان بسیار پایین است و فعالان بازار رشد آن را واکنش به اخبار مثبت دیروز می‌دانند و باید منتظر ماند که حمایت‌ها در عمل چقدر می‌تواند تاثیر گذار و پایدار باشد.
,
 
,
 
,
معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) حدود ۷۳۱ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۷ میلیارد و ۸۸۳ میلیون سهم و اوراق مالی بود.
, معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) حدود ۷۳۱ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۷ میلیارد و ۸۸۳ میلیون سهم و اوراق مالی بود.,
 
,
ارزش معاملات بازار سهام به بیش از ۷۳۸۰ میلیارد تومان رسید؛ ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۴۹۶۷ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۸۷ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند و تقریبا بعد از دو ماه خروج پول از بازار سهام متوقف شد.
,
 
,
 
,
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۱۸ هزار و ۴۵۷ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۴ هزار و ۶۱۵ واحد ایستاد و شاخص هم‌وزن با ۵۰۹ واحد مثبت به ۴۳۵ هزار و ۲۳۱ واحد رسید.
, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری با ۱۸ هزار و ۴۵۷ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۲۴۴ هزار و ۶۱۵ واحد ایستاد و شاخص هم‌وزن با ۵۰۹ واحد مثبت به ۴۳۵ هزار و ۲۳۱ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در بورس تهران بیش از ۶ میلیارد و ۹۷۳ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۵۷۱ هزار معامله و به ارزش ۵۱۶۰ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد خوزستان و پالایش نفت اصفهان بیشتر نقش را در رشد شاخص بورس داشتند.
,
 
,
 
,
شاخص فرابورس ایران نیز امروز با ۱۴۳ واحد رشد به ۱۷ هزار و ۹۴۰ واحد رسید.
, شاخص فرابورس ایران نیز امروز با ۱۴۳ واحد رشد به ۱۷ هزار و ۹۴۰ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در فرابورس بیش از ۹۱۰میلیون سهم و اوراق مالی را در ۱۵۹ هزار نوبت و به ارزش ۲۲۲۰ میلیارد تومان را معامله کردند.
,
 
,
نمادهای پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی تندگویان، شرکت آهن و فولاد ارفع و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه