اخبار داغ

رئیس اداره تامین اجتماعی بروجرد:

جرائم بیمه‌ای کارفرمایان بروجرد بخشیده می‌شود

جرائم بیمه‌ای کارفرمایان بروجرد بخشیده می‌شود
سعادتی گفت: به منظور مساعدت با کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف جرائم آنها بخشوده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، قدرت الله سعادتی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اظهارداشت: به منظور مساعدت با کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف جرائم آنها بخشوده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: کارفرمایان و تولیدکنندگانی که بدهی آنها تا اسفند ماه سال ۹۹ ابلاغ شده است می‌توانند با مراجعه به اداره تامین اجتماعی شهرستان بروجرد از بخشودگی جرائم بهره‌مند شوند، تولیدکنندگان و کارفرمایان تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ مهلت دارند تا برای رفع این مشکل اقدام کنند.

,

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان بروجرد عنوان کرد: با وجود شرایط بد کرونایی این روزها و قرمز بودن وضعیت شهرستان بروجرد تمام خدمات این اداره به صورت غیر حضوری انجام می‌شود و کارفرمایان و تولید کنندگان می‌توانند با وارد شدن به سایت تامین اجتماعی و ثبت نام در این سایت از خدمات بخشودگی استفاده کنند.

, , ,

وی عنوان کرد: وقتی کارفرمایان و تولیدکنندگان درخواست خود را در سامانه تامین اجتماعی ثبت کنند به مدت هفت روز سازمان موظف است تا شرایط آنها را بررسی کرده و پذیرش و یا عدم پذیرش درخواست آنها را ارسال کند.

,

سعادتی با اشاره به حمایت اصناف و کسبه خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد این سامانه کمک به همه کسانی است که در طول مدت بروز ویروس کرونا، کسب و کار آنها دچار مشکل شده است. متاسفانه در طی این مدت و وجود این بیماری ضرر و زیان‌های زیادی به تولیدکنندگان وارد شده و حتی خیلی از این تولید کنندگان تا مرز تعطیلی و بسته شدن نیز رفتن با بخشیده شدن جرائم مالیاتی و عوارض شاید گوشه‌ای از ضرر و زیان آنها جبران شود ضمن اینکه بسیاری از خانواده‌ها دچار آسیب شده و بیکار شدند.

,

وی تاکید کرد: تقاضا داریم کارفرمایان تا مهلت مقرر برای بهره‌مندی از این بخشودگی اقدام کنند، به محض ارسال درخواست پذیرش از سوی سازمان تامین اجتماعی برای کارفرمایان، ظرف ۱۰ روز فرصت دارند تا به شعبه تامین اجتماعی مراجعه کرده و بدهی خود را پرداخت کنند، این امکان وجود دارد که پرداخت به صورت تقسیط نیز انجام شود.

,

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان بروجرد اظهارداشت: همه کارفرمایان، تولیدکنندگان، کسبه و بازاریانی که دچار آسیب شده‌اند می‌توانند از این فرصت طلایی استفاده کنند تا بتوانند گوشه‌ای از مشکلات به وجود آمده را جبران کنند، این فرصت محدود است و برای رفع موانع کوچک در مسیر تولید می‌تواند موثر واقع شود.

,

انتهای پیام/

,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه