اخبار داغ

فرماندار خواف خبر داد؛

ثبت‌نام ۵۲۳ نفر در ششمین دوره شوراهای اسلامی مناطق روستایی خواف

ثبت‌نام ۵۲۳ نفر در ششمین دوره شوراهای اسلامی مناطق روستایی خواف
سنجرانی، گفت: از مجموع ۵۲۳ نفر داوطلب که در مدت مقرر از ۱۶ لغایت ۲۲ فروردین ماه جاری برای عضویت در ششمین دوره شوراهای اسلامی مناطق روستایی شهرستان خواف ثبت نام کردند، ۵۰۶ نفر مرد و ۱۷ نفر زن نام نویسی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین سنجرانی فرماندار شهرستان خواف در گفت و گو به خبرنگار صبح توس؛ گفت:  از مجموع ۵۲۳ نفر داوطلب که در مدت مقرر از ۱۶ لغایت ۲۲ فروردین ماه جاری برای عضویت در ششمین دوره شوراهای اسلامی مناطق روستایی شهرستان خواف ثبت نام کردند،  ۵۰۶ نفر مرد و ۱۷ نفر زن نام نویسی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فرماندار خواف، با اشاره به میانگین سنی و مدرک تحصیلی داوطلبان ششمین دوره انتخابات در روستاهای خواف،  اظهار داشت: از این تعداد ۴۶۳ داوطلب ثبت نام شده بیش از ۳۰ سال سن دارند و همچنین۲۶۷ نفر از این افراد داری تحصیلات زیر دیپلم، ۱۲۶ نفر دیپلم، ۲۵ نفر فوق دیپلم، ۸۹ نفر لیسانس و ۱۶ نفر فوق لیسانس هستند.

,

سنجرانی همچنین در رابطه با شغل داوطلبین، افزود: ۱۷۵ نفر از  داوطلبین عضویت در شوراهای اسلامی روستاهای خواف، دارای شغل آزاد، ۱۶۱ نفر کشاورز، ۳۹ نفر کارمند و ۷۱ نفر فرهنگی هستند و ۷۷ تن در سایر مشاغل اشتغال دارند.

,

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۶۹ کرسی برای شورای اسلامی روستایی در خواف وجود دارد، تصریح کرد: مناطق روستایی بخش‌های مرکزی، سنگان، جلگه زوزن و سلامتی شهرستان خواف در مجموع دارای ۲۶۹ کرسی  انتخابات هستند، که از این تعداد ۶۸ روستا سه نفر و ۱۳ روستا دارای ظرفیت پنج نفر شورا است.

,

وی با اشاره به وضعیت انتخابات شورای شهر این شهرستان از ثبت نام مجموع ۸۳ داوطلب در این دوره از انتخابات شوراهای شهرهای خواف خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۴ نفر برای عضویت در شورای شهر خواف، ۲۱ نفر برای شورای شهر سلامی، ۱۸ نفر برای شورای شهر سنگان، ۱۱ نفر برای شورای شهر نشتیفان و ۹ نفر برای شورای شهر قاسم‌آباد ثبت نام کردند و بانوان در مجموع سه نفر از این تعداد را  تشکیل می‌دهند. 

,

سنجرانی در رابطه با تعداد کرسی های انتخابات شورای شهر در 5 شهر شهرستان خواف، بیان داشت: شورای اسلامی هر یک از شهرهای خواف، سلامی، سنگان، نشتیفان و قاسم‌آباد هر کدام پنج عضو دارند که در مجموع ۲۵ نفر با رای مردم در انتخابات خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به ششمین دوره شوراهای اسلامی در حوزه شورای شهر شهرستان خواف راه پیدا خواهند کرد. 
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه