اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

اختصاص ۱۲۷۳ تخت بستری برای بیماران کرونایی در لرستان/ ابتلای ۱۴۶۳ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته

اختصاص ۱۲۷۳ تخت بستری برای بیماران کرونایی در لرستان/ ابتلای ۱۴۶۳ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته
آزادبخت گفت: تاکنون ۱۲۷۳ تخت برای بیماران کرونایی در بیمارستان های استان اختصاص داده شده و بیش از هزار نفر در بیمارستان ها بستری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صالح آزادبخت در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: پیک جدید کرونا با شیوع بسیار بالایی همراه است به طوری که طی ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۴۶۳ نفر به این بیماری مبتلا شده و ۹ نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی افزود: در حال حاضر هزار و ۷۴ نفر در بیمارستان های استان بستری و تحت مراقبت قرار دارند که روند بستری ها بسیار افزایش یافته است.
,
 
,
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به افزایش تخت های بستری در استان تصریح کرد: برای بستری بیماران کرونایی تاکنون هزار و ۲۷۳ تخت در نظر گرفته شده است.
,
 
,
آزادبخت بیان کرد: ضروری است تا افراد در صورت مشاهده علائم کرونا سریعا به مراکز مورد نظر مراجعه کنند تا روند درمان و مراقبت از آنها تسریع یابد.
,
 
,
وی با اشاره به واکسن کرونا گفت: واکسیناسیون کادر درمان، بیماران خاص و افراد دارای اولویت از چند ماه پیش آغاز شده و تاکنون بالغ بر ۵۰ درصد کادر درمان در استان این واکسن را دریافت کرده اند.
,
 
,
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: تلاش می شود تا کادر درمان، بیماران خاص و گروه های پرخطر در اولویت دریافت واکسن باشند و هر چه سریعتر این واکسن را دریافت نمایند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه