اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد؛

کاهش ۳۲ درصدی سرقت منزل در ایام نوروز/ بیش از ۱۸۱ کیلو مواد مخدر در قزوین کشف شد

کاهش ۳۲ درصدی سرقت منزل در ایام نوروز/ بیش از ۱۸۱ کیلو مواد مخدر در قزوین کشف شد
سردار علی ابراهیمی از اجرای طرح موفق پلیس استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: کاهش ۳۲ درصدی سرقت منزل در نوروز ۱۴۰۰ حاصل تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی استان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: امنیت و آرامش زیربنای پویایی و حرکت به سمت جلو در یک جامعه توسعه یافته است تا کسانی که در این اجتماع زندگی می‌کنند بتوانند به خوبی و با آرامش هدف‌های خود را دنبال کرده و چرخه‌های مختلف اقتصادی اجتماعی فرهنگی خود را به سمت جلو هدایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
وی با بیان اینکه در روزهای آینده طرح‌های مختلف انتظامی نیز با اقتدار پیگیری خواهد شد، گفت: در راستای انتظام بخشی و نهادینه کردن امنیت اجتماعی ترافیکی و انتظامی، پلیس در ایام نوروز از هیچ کوششی دریغ نکرده است.
,
 
,
فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه روزانه بیش از ۳ هزار و ۱۳۱ مورد تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی برقرار شده است؛ تصریح کرد: در این مدت بیش از ۵۰ هزار و ۱۱۰ نفر از شهروندان با پلیس مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفته و بیش از ۱۰ هزار و ۲۹۳ عملیات پلیسی در این زمینه اجرا شده است.
,
 
,
دستگیری ۳۳۱ نفر معتاد و سوداگر مرگ
, دستگیری ۳۳۱ نفر معتاد و سوداگر مرگ, دستگیری ۳۳۱ نفر معتاد و سوداگر مرگ,
 
,
وی یادآور شد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ نیز یکی دیگر از اقدامات خوب پلیس استان در ایام نوروز بود که در اجرای این ماموریت‌ها، بیش از ۱۸۱ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد و ۳۳۱ نفر از سوداگران مرگ، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
,
 
,
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کاهش ۳۲ درصدی سرقت منزل در ایام نوروز بیان کرد: امسال با تدابیر انجام گرفته ازجمله بلوک بندی نقاط جرم خیز، افزایش تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوسی که صورت گرفت شاهد توفیقاتی در زمینه کشف سرقت و دستگیری سارقان بودیم که در این مدت ۷۸۸ فقره سرقت کشف و ۵۰۷ نفر سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.
,
 
,
وی گفت: با توجه به ارزیابی انجام شده در خصوص ضرورت فعالیت مراکز مشاوره و دوایر اجتماعی کلانتری‌ها در نوروز ۱۴۰۰، برابر برنامه‌ریزی انجام شده، مرکز مشاوره این فرماندهی و دوایر مشاوره کلانتری‌ها در ایام نوروز خدمات مرتبط را به متقاضیان ارائه و دوایر اجتماعی کلانتری‌های سراسر استان نیز به تناسب شرایط، خدمات مربوطه را به شهروندان ارائه کردند که در این ایام نیز ۳۷۸ مورد مشاوره به شهروندان به صورت تلفنی و حضوری ارائه شده است.
,
 
,
کاهش ۱۰ درصدی تصادفات منجر به فوت
, کاهش ۱۰ درصدی تصادفات منجر به فوت, کاهش ۱۰ درصدی تصادفات منجر به فوت,
 
,
ابراهیمی گفت: به منظور کاهش حوادث و سوانح ترافیکی، با بسیج تمام امکانات و همچنین بهره گیری از سیستم‌های هوشمند و الکترونیکی در حوزه محورهای مواصلاتی و درون شهری سعی کردیم امنیت و انتظام ترافیکی را در کل جاده‌های درون و برون شهری استان برقرار کنیم.
,
 
,
وی اضافه کرد:خوشبختانه در مجموع شاهد کاهش ۱۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در حوزه پلیس راه و راهور بودیم.
,
 
,
فرمانده انتظامی استان قزوین، درخاتمه با اشاره به اینکه اقتدار، رعایت حقوق شهروندی، اخلاق‌مداری از خصوصیات بارز پلیس است، گفت: نیروی انتظامی با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و در این راه نیازمند همکاری و همراهی مردم در اجرای مختلف طرحهای انتظامی ترافیکی هستیم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه