اخبار داغ

رئیس اداره صمت نیشابور خبر داد:

برخورد با آرایشگاه‌ها و آتلیه‌های فعال و تبلیغ‌کننده در فضای مجازی

برخورد با آرایشگاه‌ها و آتلیه‌های فعال و تبلیغ‌کننده در فضای مجازی
پورکاویان گفت: با آرایشگاه‌ها و آتلیه‌هایی که علی‌رغم بسته بودن ظاهری، فعالیت خود را در فضای مجازی اطلاع‌رسانی کنند برخورد صورت خواهد پذیرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا پورکاویان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس گفت: در ششمین روز نظارت تیم‌های مشترک بر اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، ۲۲ واحد صنفی متخلف پلمپ شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: در بازرسی و نظارت‌های روز گذشته بیش از ۳۶۰ مورد بازدید از واحدهای صنفی انجام شد که به ۲۷ مورد تذکر کتبی و ۱۱۰ مورد تذکر شفاهی و تعداد ۲۲ واحد پلمپ و هفت مورد فرم تخلف تنظیم شد.

, .,

رئیس اداره صمت شهرستان نیشابور در پایان گفت: از شروع موج چهارم کرونا در نیشابور ۶۸ واحد صنفی پلمپ گردیده است و نظارت‌ها با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.

,

پورکاویان اظهار داشت: متأسفانه در شرایط قرمز کرونای شهرستان که تمامی مسئولین برگزاری مراسمات و دوره‌های خانوادگی را علت اصلی شیوع بیماری منحوس کرونا می‌دانند بعضاً مشاهده‌شده معدودی از آرایشگران زنانه و آتلیه‌های عکاسی با تبلیغ در فضای مجازی اقدام به باز کردن واحد صنفی خود به‌صورت مخفیانه می‌کنند که این اقدام برخلاف مصوبات ستاد ملی کرونا است و مشمول جریمه نقدی و پلمب می‌شوند.

, .,

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات در فضای مجازی که تحت رصد ما هست، به معنی فعالیت حساب خواهد شد و ملاک باز یا بسته بودن ظاهری مغازه نخواهد بود.

,

رئیس اداره صمت شهرستان نیشابور تأکید کرد: متأسفانه شاهد بوده‌ایم حتی بعضی از آرایشگاه‌های زنانه اقدام به پذیرش عروس داشته‌اند، از این لحظه برخورد شدید با این واحدهای صنفی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند صورت خواهد پذیرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه