اخبار داغ

در آستانه ماه رمضان انجام شد؛

برگزاری هشتمین رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری

برگزاری هشتمین رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری
در رزمایش مواسات و کمک مومنانه قرارگاه سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری که با حضور جمعی از فرماندهان سپاه و مسئولین استانی صورت گرفت توسط ۲۸ خودروی سبک و سنگین کالای معیشتی به مناطق محروم ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از جهانبین نیوز؛ پیش از ظهر امروز در رزمایش مواسات و کمک مومنانه قرارگاه سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری که با حضور جمعی از فرماندهان سپاه و مسئولین استانی صورت گرفت، توسط ۲۸ خودروی سبک و سنگین کالای معیشتی به مناطق محروم ارسال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

در این برنامه حجت الاسلام والمسلین امان الله حسنی صدر نماینده ولی فقیه در سپاه استان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یکی از برکات ماه مبارک رمضان همین کمک های مومنانه است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف تشکیل حکومت اسلامی سرپرستی از ایتام است، لذا این کار بسیار ارزشمندی است.

در ادامه سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بالاخص شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی، شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع سلامت گفت: کالای معیشتی مورد نیاز مناطق محروم در مرحله هشتم رزمایش مواسات و کمک مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط مجموعه سپاه با هدایت قرارگاه مواسات و کمک مومنانه استان چهار محال و بختیاری جمع آوری شد.

وی با شاره به برگزاری مراحل بعدی این رزمایش در اواسط و پایان ماه مبارک رمضان، وضعیت مردم استان را به دلایل مختلفی وضعیت جالبی ندانست.

اکبری آرامش فردی را در کمک به نیازمندان عنوان و بیان داشت: مجموعه سپاه در کنار دیگر مجموعه ها وظیفه کمک رسانی به نیازمندان و آسیب دیدگان از این ویروس منحوس را بر عهده دارد. 
 
در پایان سردار اکبری به‌عنوان دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان گزارشی را در خصوص کمک های صورت گرفته مردمی و دیگر دستگاه های دولتی ارائه و به اقدامات صورت گرفته پیرامون  تهیه جهیزیه در آینده برای خانواده های بی بضاعت اشاره کرد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه