اخبار داغ

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی:

۱۷۶ روستای سنقروکلیایی واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها است

۱۷۶ روستای سنقروکلیایی واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراها است
غلامرضا مرتضوی گفت: تعداد ١٧۶ روستای شهرستان سنقروکلیایی واجد شرایط انتخابات شوراها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا مرتضوی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد، از نام‌نویسی ٩١١ نفر داوطلب برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در روستاهای بخش مرکزی و کلیایی این شهرستان خبر داد.

فرماندار سنقر در ادامه افزود: ۵۵٢ نفر از تعداد ثبت نامی‌ها برای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و ٣۵٩ نفر هم داوطلب انتخابات شورای اسلامی در روستاهای بخش کلیایی شده‌اند که برای نخستین بار از تعداد ١٧۶ روستای واجد شرایط تکمیل شده و انتخابات شورا برگزار خواهد شد.

به گفته وی، از این تعداد ٩٨ درصد یعنی ٨٩١ نفر مرد و ٢ درصد یعنی ٢٠ نفر زن ثبت‌نام کرده‌اند.

مرتضوی بیشترین رنج سنی ثبت‌نام شده را ١۵٨ نفر از میان سنین ۴١ تا ۴۵ سال اعلام کرد.

وی با اعلام اینکه ۵٧ درصد افراد ثبت نام شده بدون سابقه شورا و به عنوان نیرو های تازه نفس نام نویسی شده اند ادامه داد: تعداد افراد نام‌نویسی شده زیر ٣٠ سال به عنوان پایین ترین رنج سنی ٣۶ نفر و بالای ٧۵ سال به عنوان بالاترین رنج سنی ۵ نفر ثبت‌نام شده اند.

فرماندار سنقر و کلیایی افزود: با توجه به اعلام روش‌های ثبت‌نامی ٨٩٣ نفر به صورت حضوری و ٧ نفر به صورت غیرحضوری نام نویسی شده اند.

وی اظهار داشت: طبق برنامه زمانبندی اقدامات لازم انجام شده و امیدواریم شاهد رقم خوردن حماسه دیگری از مردم شهرستان در انتخابات ١۴٠٠ باشیم.

مرتضوی در پایان خاطر نشان کرد: آمار اعلامی افراد ثبت‌نام شده به علت اینکه اطلاعات برخی از داوطلبان نیاز به اصلاح و ویرایش و همچنین تایید نهایی است امکان تغییر وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه