اخبار داغ

رئیس هیات کُشتی استان زنجان؛

۲ مقام پنجمی در مسابقات انتخابی کشتی آزاد جوانان نصیب زنجان شد

۲ مقام پنجمی در مسابقات انتخابی کشتی آزاد جوانان نصیب زنجان شد
رئیس هیات کُشتی استان زنجان با بیان اینکه ۲ مقام پنجمی در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان نصیب این استان شد، گفت: هرچند هیچ کشتی‌گیری از زنجان به تیم ملی راه نیافت اما کسب این مقام‌ها بدون حتی یک روز تمرین، بسیار فوق‌العاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری 4 مسابقه انتخابی تیم‌های ملی کشتی نوجوانان و جوانان کشور در رشته‌های آزاد و فرنگی طی فروردین‌ماه سال جاری اظهار داشت: کشتی‌گیران زنجانی، جواز حضور در تیم‌های ملی را به دست نیاوردند اما کسب 2 مقام پنجمی در کشتی آزاد جوانان، بسیار فوق‌العاده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: این مقام‌ها توسط امیرحسین کثیرلو در وزن 70 کیلوگرم و علیرضا پیری در وزن 97 کیلوگرم به دست آمد.

,

محمدی با بیان اینکه کشتی‌گیران زنجانی حتی یک روز هم قبل از اعزام به مسابقات، تمرین نکرده بودند، افزود: کسب 2 مقام پنجمی با این شرایط، بسیار فوق‌العاده و امیدوارکننده است.

,

وی ابراز کرد: علی‌رغم اینکه کشتی‌گیران زنجانی در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کرده‌ بودند اما متاسفانه ستاد کرونا استان مجوز تمرین برای این ورزشکاران صادر نکرد.

,

رئیس هیات کشتی استان زنجان با بیان اینکه کشتی در زنجان بیش از یک سال است که تعطی شده است، گفت: مجوز تمرین کشتی‌گیران زنجانی در حالی صادر نشد که سایر استان‌ها تمرین می‌کردند حتی یک روز هم تمرین ورزشکاران آن‌ها تعطیل نشده است.

,

وی اظهار داشت: سلامتی مردم و ورزشکاران، مهم است اما باید تمهیداتی اتخاذ می‌شد تا حداقل کشتی‌گیران زنجانی شرکت‌کننده در مسابقات انتخابی تیم ملی از تمرین، بازنمی‌ماندند.

,

محمدی با تاکید بر اینکه کسب 2 مقام پنجمی در این شرایط، بسیار مهم و فوق‌العاده است، خاطرنشان کرد: بعد از کسب مقام دوم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد توسط میثم نصیری در سال 88 کشتی‌گیران زنجانی، مقامی به دست نیاورده بودند و در این مسابقات نیز مقامی کسب نکردند اما همین 2 مقام پنجمی نیز فوق‌العاده است زیرا مسابقات انتخاب تیم ملی به مراتب سخت‌تر از مسابقات قهرمانی کشور است.

,

وی یادآور شد: با توجه به سهمیه‌هایی که به 10 استان برتر کشور داده بودند، کار کشتی‌گیران را سخت کرده بود.

,

محمدی ابراز کرد: با وتجه به اینکه این 2 کشتی‌گیر در سال آینده نیز در سن جوانان خواهند بود این قول را میدهیم که سال بعد بر روی سکو می‌روند.

,

رئیس هیات کشتی استان زنجان گفت: یک مقام هفتمی نیز توسط محمد رزاقی در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان به دست آمد.

,

وی در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی که قرار بود اواخر فروردین در زنجان برگزار شود، خاطرنشان کرد: ستاد مبارزه با کرونا استان، مجوز برگزاری این مسابقات را هم نداد و این مسابقات، لغو شد.

,

محمدی افزود: در صورتی که ستاد کرونا مجوز برگزاری را صادر کند، آمادگی برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی را داریم.

,

به گزارش موج رسا؛ مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور به ترتیب در روزهای 15 و 18 فروردین سال جاری در رامسر و سنندج و مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان کشور نیز به ترتیب در روزهای 21 و 23 فروردین در تهران و شیراز برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه