اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

رئیس جمهور آینده باید در خط ولایت فقیه باشد

رئیس جمهور آینده باید در خط ولایت فقیه باشد
حجت الاسلام شمس الله جلیلیان گفت: شرط مهم انتخاب رئیس جمهور آینده این است که در خط ولایت فقیه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز ، امروز مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سرپل ذهاب با حضور مسئولین سپاه استان و شهرستانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ، ,

حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه استغفار و فرصت نظم در زندگی، قناعت، اقامه نماز اول وقت، نزول قرآن، پیوند با ولایت بوده و آگاهی به درد دل گرسنگان، قدرشناسی نعمت ها، از دیگر برکات این ماه مبارک است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در ادامه به مسئله انتخابات اشاره کرد و گفت: باید آگاه باشیم خط ولایت باعث انسجام و اتحاد مردم در جامعه شده و دشمن از آن هراس دارد بنابراین در صدد فاصله انداختن بین مردم و ولایت است.

,

حجت الاسلام جلیلیان افزود: در آستانه انتخابات هستیم به فرموده رهبر معظم انقلاب احساس مسئولیت می تواند باعث امید به آینده و مقابله با تحریم شود بنابراین به گفته معظم له، گره نزدن مسائل اقتصادی به تحریم، از اهمیت بالایی برخوردار است که مردم باید در انتخابات آگاهانه پای کار بیایند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

,

وی تصریح کرد: جایگاه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها از بُعد داخلی و خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است، انتخابات در بعد داخلی یک نوسازی و نفس تازه در بحث اجرایی است و میزان مشارکت مردم از عوامل تاثیرگذار از اقتدار ملی در جهان است،

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم(ص) تاکید کرد: دشمن در انتخابات سعی در ایجاد شرایط دو قطبی شدن دارد اما باید حفظ وحدت در انتخابات در اولویت قرار دهیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان گفت: سپاه وظیفه دارد با رعایت اصل بی طرفی در حضور حداکثری مردم در انتخابات، در فضای انتخابات موثر باشد و احساس مسئولیت کند.

,

وی گفت: شرط مهم انتخاب رئیس جمهور آینده این است که در خط ولایت فقیه باشد.

,

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپلذهاب در ادامه به ماه رمضان اشاره کرد و گفت: در این ماه باید تلاش کنیم به خودسازی برسیم، با بصیر و آگاهی کامل سربازی برای نظام باشیم.

,

وی افزود: آنچه که نیروهای مسلح خصوصا سپاه از سایر نیروهای نظامی در دنیا متمایز کرده است بُعد معنوی و بصیرتی است که وظیفه مسئولین عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح این است که خود را آراسته به اخلاق و معنویات باشند و تلاش کنند بصیرت افزایی کنند  مباحث روز را بیان کنند و به جایگاه سرباز اسلام برسند.

,

فاطمی نسب گفت: روحانی موفق کسی است احیاگری، روشنگری، تشریح و تبیین کند بنابراین باید تلاش کنیم بین جامعه مردم آمده و تکریم کنیم.

,

وی گفت: باید تلاش کنیم یک رئیس جمهورارزشی،مکتبی،انقلابی،و جهادی پای کار بیاید و برای تحقق این مسئله باید تلاش کنیم،کار کنیم،و تبلیغات چهره به چهره داشته باشیم.

,

وی گفت: دوستداران نظام دنبال این باشند حضور حداکثری داشته باشند، باید همه بسیج شویم و یک دولت انقلابی،جوان حزب الهی پای بیاید.

,

در پایان این مراسم سید جواد حسینی بعنوان سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرپلذهاب معرفی و از زحمات چند ساله حجت الاسلام حسین مهدوی تقدیر بعمل آمد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه