اخبار داغ

ورود مدعی العموم به حاشیه جدید بازار مرغ؛

بی تدبیری سازمان حمایت در تعیین قیمت بسیار بالا برای مرغ قطعه بندی شده/ورود جدی دادستان همدان برای برخورد با اخلالگران در بازار مرغ

بی تدبیری سازمان حمایت در تعیین قیمت بسیار بالا برای مرغ قطعه بندی شده/ورود جدی دادستان همدان برای برخورد با اخلالگران در بازار مرغ
دادستان همدان گفت: هرچند که بی تدبیری سازمان حمایت در تعیین قیمت بسیار بالا برای مرغ قطعه بندی سبب شده تا تعدادی از مرغداران و صاحبان کشتارگاه ها به فکر قطعه بندی بخش قابل توجهی از مرغ خود بیافتند و گرانتر بفروشند، با این وجود تدابیری اندیشیده ایم تا با اخلالگران در بازار مرغ با قاطعیت برخورد شود.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، همیشه دستگاه قضا به عنوان تکیه گاهی بی بدیل برای مردم بوده و هست و با آمدن آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه قوت قلب مردم نسبت به این مرجع در حمایت از آنان بیشتر شده است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,
 
,
از سویی از آنجا که سایه شوم کرونا مشکلاتی بر کشور تحمیل کرده، ورود دستگاه قضا در حمایت از مردم رنگ و بویی دیگر به خود گرفته و جدیت این دستگاه در مقابله با متخلفان در هر سطحی به ویژه در حوزه فساد اقتصادی و معضلات تأمین کالاهای اساسی نیز بالاتر رفته است.
,
 
,
مردم در ایام تعطیلات نوروزی با مشکلات بسیار در تأمین مرغ و روغن مصرفی خود دسته و پنجه نرم کردند و حال این روزها در آستانه ماه مبارک رمضان این مشکلات به نوعی دیگر ادامه دارد.
,
 
,
در این باره «حسن خانجانی» دادستان همدان به خبرنگار ما گفت: بی تدبیری سازمان حمایت در تعیین قیمت بسیار بالا برای مرغ قطعه بندی شده، متاسفانه سبب شد تا دوباره تعدادی از مرغداری‌ها و کشتارگاه ها ساز ناسازگاری بزنند و آنان در آستانه ماه مبارک رمضان از تحویل و کشتار مرغ خودداری می کنند.
,
 
,
وی اظهار کرد: تعدادی از مرغداران و صاحبان کشتارگاه ها درصدد هستند تا بخش قابل توجهی از مرغ خود را قطعه بندی کنند و گران‌تر بفروشند که این به ضرر مردم است.
,
 
,
دادستان همدان افزود: با این وجود مجددانه پیگیر آن هستیم تا با تدبیری مناسب با این اخلالگران در بازار برخورد جدی داشته باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه