اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

پیش‌بینی ۷۳ عنوان برنامه برای ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی/ از برگزاری جشنواره محله همدل تا افطاری‌های وحدت و مقاومت

پیش‌بینی ۷۳ عنوان برنامه برای ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی/ از برگزاری جشنواره محله همدل تا افطاری‌های وحدت و مقاومت
حجت‌الاسلام رضایی گفت: برای ماه مبارک رمضان 73 عنوان توسط سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در 16 کارگروه آماده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین احمد رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: برای ماه مبارک رمضان 73 عنوان توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان در 16 کارگروه در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: برنامه‌هایی که برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده شامل جشنواره محله همدل می‌شود؛ در این جشنواره طبق بررسی‌هایی که انجام شده اهالی هر محل مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف منعکس کرده و با همکاری مسئولان مربوطه مشکلات محلات پیگیری و ان‌شاءالله برطرف خواهد شد.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: پویش با من سخن بگو یکی از پویش‌های در نظر گرفته شده برای ماه مبارک رمضان است که مختص ماداران و دختران هم استانی بوده و در این پویش ماداران با دختران در مورد برکات ماه مبارک رمضان صحبت کرده و به سوالات مطرح شده پاسخ خواهند داد.

,

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: پویش دیگری که در ماه مبارک رمضان در استان خواهیم داشت پویش مهمان امام حسن (ع) هستیم، با موضوع توزیع نان صلواتی و سفره‌های افطاری ساده در منازل است.

,

وی به برگزاری افطاری‌های وحدت و مقاومت ویژه مناطق تقریبی استان اشاره کرد و گفت: از خانه‌های برتر قرآنی استان تقدیر خواهد شد.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به برنامه اعزام مبلغ اشاره و بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال مبلغان به صورت حضوری در نقاط مختلف استان حضور نخواهند داشت و از طریق فضای مجازی فعالیت می‌کنند که در این مورد راهبری محتوای اعزام مبلغ توسط تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.

,

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: مبلغان فعال در ماه مبارک رمضان از مبلغان بومی استان که در شهرهای قم و مشهد تحصیل می‌کنند، هستند.

,

وی از پروژه شعر قدس با همکاری حوزه هنری استان خبر داد و گفت: باتوجه به این‌که جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شده پروژه شعر قدس با موضوع قدس در تمامی رده‌های سنی در استان برگزار خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند آثار شعر خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: برنامه جشن اولین مهمانی را برای روزه اولی‌ها داریم که این جشن به دلیل بحث شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت خاندانی برای فرزندان که به سن تکلیف رسیده و روزه اولی هستند برگزار خواهد شد.

,

حجت الاسلام رضایی به راه‌اندازی سامانه تکیه به منظور برگزاری برنامه‌های ادعیه، مناجات، تفسیر و قرآن در بستر فضای مجازی اشاره کرد و افزود: خدمات‌دهی و پشتیبانی به این سامانه و تامین اینترنت رایگان برای ارائه دهنده محتوا و استفاده کننده از محتوای تولیدی توسط تبلیغات اسلامی انجام خواهد شد.

,

وی تولید منبرهای کوتاه تلوزیونی و رادیویی در حد 6 دقیقه که قابلیت بارگذاری در بسترفضای مجازی را داشته باشد را یکی دیگر از برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان برای ماه مبارک رمضان 1400 عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه