اخبار داغ

نماینده مردم مریوان و سروآباد:

سهم خودتحریمی‌ها بیش از تحریم‌ها است

سهم خودتحریمی‌ها بیش از تحریم‌ها است
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با ضعیف خواندن عملکرد دولت در حوزه اقتصادی، گفت: حقیقت آن است که خودتحریمی‌ها سهم بیشتری در مقایسه با تحریم‌های اقتصادی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیوا قاسمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: یکی از مهمترین رخدادهای کشور در سال 1400 برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و روی کار آمدن دولت جدید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های آمریکایی‌ها با هدف به حداقل رساندن میزان مشارکت مردمی در انتخابات پیش‌رو، عنوان کرد: توجه به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و عمل به آن‌ها موجب خنثی‌سازی تهدیدها و یاوه‌گویی‌های دشمنان به سرکردگی آمریکای جنایتکار می‌شود.

,

نماینده مردم مریوان و سروآباد در خانه ملت خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که بسیاری از مشکلات موجود در کشور نه ناشی از تحریم‌ها، بلکه متاثر از خودتحریمی‌هایی است که خودمان برای خود ایجاد کرده‌ایم.

,

قاسمی‌‌پور تاکید کرد: بر این اساس باید دولتی روی کار بیاید که به جای چشم دوختن به بیرون و امیدواری به حل مشکلات توسط غیرخودی‌ها، انبوه منابع و ظرفیت‌های داخلی را برای عبور از گردنه‌های دشوار اقتصادی پای کار بیاورد.

,

وی ادامه داد: اگر واقع‌بینانه به مسائل نگاه کنیم باید گفت تحریم‌های ظالمانه اعمال شده علیه ملت و کشور ایران مشکلات بسیاری را برایمان رقم زده است، اما این به آن معنا نیست که نمی‌توانیم تحریم‌ها را دور زده و شرایط اقتصادی و معیشتی مردم را بهبود بخشیم.

,

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با ضعیف خواندن عملکرد دولت دوازدهم در حوزه اقتصادی و عبور از تنگناهای موجود، تصریح کرد: یکی از مهمترین مولفه‌ها در انتخاب رئیس جمهور بعدی باید انتخاب فرد اصلح و معتقد به استفاده از پتانسیل‌های داخلی برای عبور از مشکلات باشد.

,

قاسمی‌پور راه حل گذر از گردنه دشوار مسائل اقتصادی و حل مشکلات داخلی را عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و روی کار آمدن دولت مستقل و معتقد به توانمندی‌های داخلی خواند و گفت: توجه به حل مسائل اقتصادی مهمترین اولویت دولت آینده است.

,

وی اظهار کرد: اتحاد دولت و مجلس حول محور منافع مردم و تحقق مطالبات آن‌ها گره‌گشای مشکلات و رونق‌بخش توسعه و پیشرفت کشور است، نه تقابل آن‌ها.

,

انتهای پیام/*

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه