اخبار داغ

فرمانده سپاه خرم‌آباد مطرح کرد:

توزیع روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان

توزیع روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان
سرهنگ بازیگر با اشاره به طبخ و توزیع روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم برای نیازمندان، گفت: سال گذشته بیش از ۲۵ هزار بسته معیشتی بین متضررین از کرونا و خانواده‌های کم برخوردار در محلات مختلف سطح شهر خرم‌آباد توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ماشااله بازگیر در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به فضائل ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: هرساله با شروع ماه رمضان مراسم جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) و با حضور خیل عظیم مشتاقان کلام الهی برگزار می‌شد که متأسفانه امسال برای دومین سال متوالی و باوجود بیماری کرونا، این مراسم سراسر معنوی برگزار نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی با اشاره به‌ضرورت اجرا و احیای برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، دینی در ماه رمضان به‌صورت مجازی برای عموم مردم، افزود: بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت تمامی دستورات ستاد استانی مقابله با کرونا، مراسم اُنس با قرآن کریم و هم‌چنین نشست‌های بصیرتی، سیاسی برای کلیه پایوران برگزار می‌شود.
,
 
,
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد عنوان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان سال گذشته نهضت کمک مؤمنانه به‌عنوان سنتی حسنه و توسط نهادها، ارگان‌ها و گروهای مختلف جهادی و مردمی برپا شد و رمضان امسال شاهد رشد این نهضت به‌صورت محله محور و در ابعاد مختلف هستیم.
,
 
,
وی با اشاره به توزیع ۱۰۰ کیسه آرد بین مردم عشایر نشین، تصریح کرد: در آستانه ماه ضیافت الهی ۱۰۰۰ سبد کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند خرم‌آباد توزیع می‌شود و رزمایش کمک مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
,
 
,
بازگیر با اشاره به توزیع روزانه ۵۰۰ پُرس غذای گرم در ایام ماه مبارک رمضان و بین خانواده‌های کم برخوردار با همکاری هیات رزمندگان اسلام استان گفت: در سال ۹۹ بیش از ۲۵ هزار بسته معیشتی بین متضررین از کرونا و خانواده‌های کم برخوردار در محلات مختلف سطح شهر توزیع شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه