اخبار داغ

میزان افزایش قیمت کتابهای درسی اعلام شد + قیمت کتب هر پایه

میزان افزایش قیمت کتابهای درسی اعلام شد + قیمت کتب هر پایه
ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ از روز یکشنبه، بیست و دوم فروردین ماه آغاز شده است و تا ۲۲ خرداد ادامه خواهد داشت و طبق اعلام سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی قیمت کتاب درسی به طور میانگین ۲۵ درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای تمام پایه‌های تحصیلی و رشته‌ها از ۲۲ فروردین ماه آغاز  و ثبت نام پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم از ۶ تیرماه خواهد بود. بر این اساس برای گروه میان پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم) تا ۲۲ خرداد ماه فرصت ثبت سفارش به صورت اینترنتی و تنها از طریق سایت irtextbook.ir  یا  irtextbook.com وجود دارد و برای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم نیز تا ۱۶شهریور ماه این امکان دیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
همچنین از ۱۲ تیرماه امکان ویرایش و اصلاح اطلاعات فراهم است. در این زمان، خانواده‌هایی که فرزندشان از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر منتقل شده و یا تغییر رشته داشته باشند، می توانند اطلاعات را ویرایش کنند.
,
 
,
 قیمت خرید کتاب‌های درسی با میانگین ۲۵ درصد افزایش نسبت به سال قبل در پایه‌های مختلف این کتاب‌ها در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.
,
 
,
در ادامه قیمت کتب درسی تمام پایه های تحصیلی قابل مشاهده است:
,
 
,
, ,
بر اساس فهرست اعلامی، قیمت کتاب های درسی دوره اول ابتدایی،۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان، دوره دوم ابتدایی ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان، سوم ابتدایی ۳۷ هزار تومان، چهارم ابتدایی ۳۷ هزار تومان، پنجم ابتدایی ۳۷ هزار تومان و ششم ابتدایی ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.
,
 
,
قیمت کتاب های درسی پایه هفتم دوره اول متوسطه (پسران) ۷۱ هزار و ۵۰۰ تومان، پایه هفتم دوره اول متوسطه (دختران)۷۳ هزار تومان، پایه هشتم دوره اول متوسطه (پسران) ۶۱ هزار تومان، پایه هشتم دوره اول متوسطه (دختران) ۵۹ هزار و ۹۰۰ تومان، پایه نهم دوره اول متوسطه ۶۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.
,
 
,
همچنین بهای کتاب های درسی دانش آموزان پایه دهم رشته علوم انسانی ۷۵ هزار و ۸۰۰ تومان، رشته علوم تجربی ۷۹ هزار و ۸۰۰ تومان، رشته ریاضی فیزیک ۸۰ هزار و ۳۰۰ تومان و رشته علوم و معارف اسلامی برای پسران  ۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان و برای دختران ۸۴ هزار و ۷۰۰ تومان است.
,
 
,
کتاب های درسی دانش آموزان پایه یازدهم رشته علوم انسانی ۷۷ هزار و ۲۰۰ تومان، رشته علوم تجربی ۸۴ هزار و ۲۰۰ تومان، رشته ریاضی فیزیک ۸۸ هزار و ۷۰۰ تومان و رشته معارف و علوم انسانی ۹۸ هزار و ۴۰۰ تومان است.
,
 
,
کتاب های درسی دانش آموزان پایه دوازدهم در رشته علوم انسانی ۷۰ هزار و ۵۰۰ تومان، در رشته علوم تجربی ۶۴ هزار و ۵۰۰ تومان، در رشته ریاضی فیزیک ۶۹ هزار تومان و در رشته علوم و معارف اسلامی ۹۷ هزار و ۶۰۰ تومان است.
,
 
,
انتهای پیام/
منبع: ایسنا
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه