اخبار داغ

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

تکمیل ظرفیت بیمارستانهای استان و تشدید موج چهارم کرونا نگران کننده است

تکمیل ظرفیت بیمارستانهای استان و تشدید موج چهارم کرونا نگران کننده است
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: افزایش شمار بیماران بستری و پرشدن ظرفیت بیمارستان‌های استان همراه با تشدید موج چهارم کرونا بسیار نگران کننده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از ایلام بیدار ، "محمد کریمیان"؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:هم اکنون ۲۴۷ فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان های تابعه دانشگاه بستری هستند و متناسب با وضعیت و پیشرفت بیماری، به آنان خدمات‌دهی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار , ایلام بیدار ,

وی اظهار کرد: با وقوع پیک چهارم کرونا در استان، شاهد افزایش شمار مبتلایان و بیماران بدحال بستری در بیمارستان ها هستیم و اگرچه زیرساخت‌های درمانی و امکانات و تجهیزات مربوطه در مدت یکسالی که از شیوع کرونا می‌گذرد، ارتقای محسوسی پیدا کرده اما افزایش شمار بیماران بستری و پرشدن ظرفیت بیمارستان‌ها با تشدید موج چهارم موجب نگرانی ماست.
دکتر کریمیان افزود: موج چهارم کرونا به مراتب فراگیرتر و خطرناک تر از موج‌های قبلی است و همکاران ما در حوزه سلامت هنوز خستگی ناشی از موج‌های قبلی را همراه خود دارند و نیازمند یاری و مساعدت مردم هستند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به این بیماری گرفتار نشوند.
 وی تاکید کرد: مردم شرایط و وضعیت فعلی را درک کنند و نگذارند به واسطه ساده انگاری و کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرایط آبان‌ ماه ۹۹ را در بهار ۱۴۰۰ تجربه کنیم.
 
انتهای پیام/الف

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه