اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان:

انتخاب "تفکر انقلابی" رمز پیروزی است/ سپاه خودش را خرج فرد خاصی نمی کند

انتخاب "تفکر انقلابی" رمز پیروزی است/ سپاه خودش را خرج فرد خاصی نمی کند
سید محسن دیباجی با بیان اینکه انتخاب "تفکر انقلابی" رمز پیروزی است، گفت: انتخابات یک فرصت خوب و یک ظرفیت بزرگ برای پیشرفت کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام سید محسن دیباجی نماینده ولی ‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در آستانه ورود به فضای انتخاباتی کشور و در اهمیت این موضوع در بعد ملی و جهانی جهت پیشبرد اهداف والای نظام جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار مرآت ضمن تأکید بر انتخاب اصلح گفت: انتخاب اصلح، انتخابی است که فردی معتقد به اسلام و پاسدار حیثیت آن روی کار بیاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

وی با اشاره به اینکه احدی شرعاً نمی‌تواند به کسی کورکورانه و بدون تحقیق رأی بدهد، ونسبت به رای خود مسئول است، اظهار کرد: ملت می‌بایست سرنوشت اسلام و کشور را به دست کسانی بسپارد که به اسلام و جمهوری اسلامی و قانون اساسی پایبند و معتقد باشند و منفعت خود را بر مصلحت کشور مقدم نشمارند.

,

دیباجی در مورد معیارهای انتخاب اصلح تصریح کرد: فردی که قرار است برای مدیریت کشور انتخاب شود می‌بایست برای مدیریت کشور قوی و کارآمد بوده و دارای تفکر معقول و شجاعت در عمل باشد، کاندیدای اصلح در مورد انجام امور خستگی‌ناپذیر و دارای همت بسیار است و در مورد اقتصاد مقاومت ایمان و اعتقاد راسخ دارد و امیدی به بیرون مرزها نخواهد داشت.

,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان یکی از راهکارهای انتخاب صحیح را داشتن بصیرت دانست و گفت: انسان بصیر به دلیل برخورد عمیق و نگاه ژرف به مسائل و حوادث گذشته و حال، برای آینده عبرت خواهد گرفت، قطعاً جامعه بی‌بصیرت کور است.

,

 وی در مورد موانع بصیرت و راهکارهای عملی کسب بصیرت افزود: موانع کسب بصیرت دل‌بستگی به دنیا و شهوات و لذت‌های آن است و راهکارهای کسب بصیرت شناخت حقیقت ولایت در زمان، داشتن فکر و اندیشه و تجزیه‌وتحلیل مسائل، دوراندیشی امور، پیروی از عالمان وارسته و رعایت ایمان و تقوا می باشد.

,

دیباجی در مورد راهکارهای حضور حداکثری مردم بابیان اینکه مهم‌ترین راهکار رسیدن به این مهم رفع موانع و مشکلات اقتصادی است، تصریح کرد: دولت باید برای انتخابات خردادماه بستر این مهم را فراهم کند، بدون شک رفع بیکاری و اشتغال جوانان تحصیل‌کرده از عوامل مهم حضور حداکثری مردم است.

,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان افزایش بصیرت و دشمن‌شناسی در جامعه را یکی دیگر از عوامل جذب حداکثری حضور مردم دانست و گفت: مردم باید بدانند که دشمن، ایران قوی را نمی‌خواهد و 42 سال است تمام تلاش خود را به کار بسته تا جمهوری اسلامی ایران را ضعیف نگه دارد همچنین ازهر راهکاری برای از بین بردن امنیت این سرزمین استفاده کرده است، مردم باید بدانند حضورشان در صندوق‌های رأی ضامن امنیت پایدار و استحکام آن است.

,

وی، پرهیز از سیاه نمایی و ناامید کردن مردم از پیشرفت کشور را امری مهلک عنوان و تأکید کرد: درست است مشکلات و گرانی فشار زیادی را به مردم وارد کرده، اما می‌بایست روشنگری شود که این مسائل از سو مدیریت صورت گرفته و کشور دارای ظرفیت‌های فراوان و معادن سرشار است و حضور فرد اصلح و مدیر شرایط کشور را بهبود خواهد داد.

,

دیباجی در ادامه در مورد منویات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت انتخابات افزود: انتخابات یک فرصت خوب و ظرفیت بزرگ برای پیشرفت کشور است.

,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان با بیان اینکه هرچه انتخابات پرشورتر باشد منافع آن برای مردم و کشور که یکی از منافع آن بعد امنیتی است، بیشتر می‌شود، تصریح کرد: دشمنان در همه دوره‌ها نزدیک انتخابات، حرف‌هایی می‌زنند تا مردم دلسرد شوند و همین موضوع نشان‌دهنده اهمیت انتخابات است.

,

وی انتخابات پیش رو را قصه انتخاب بین دو تفکر برشمرد و گفت: تفکر لیبرالیستی که نگاه به بیرون مرزها دارد و راه پیشرفت را ارتباط و مذاکره با مستکبرینی همچون امریکا می‌داند و قصه برجام دلیلش همین است که بعد از 8 سال هیچ حاصلی نداشته، این تفکر هیچ توجهی به ظرفیت‌های درونی و برونی کشور ندارد، امید به جوانان نداشته و به فرمایشات ناصحانه و مدبرانه ولی‌فقیه توجهی نمی‌کند.

,

دیباجی تفکر مقابل تفکر لیبرالیستی را تفکر انقلابی دانست و افزود: تفکر حاج قاسمی، تفکر گروه‌های جهادی که در این ایام چه در سیل و زلزله و در برهه کرونا وارد میدان شدند و عزت‌آفرینی کردند.

,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان، نمود تفکر انقلابی را تفکراتی همانند سردار حاجی‌زاده عنوان کرد و گفت: سردار حاجی‌زاده می‌گوید ما در صنعت موشکی در رتبه هشتم جهان هستیم و هیچی چیزی از دنیا کم نداریم و دشمن از موشک بالستیک و نقطه زن ما می‌ترسد و دلیل این پیشرفت فقط یک عامل است وان هم ولایت‌پذیری و گوش‌به‌فرمانی ما از مقام معظم رهبری است، شهید حاج قاسم سلیمانی هم که این‌همه عزت پیداکرده، وصیت کرد روی قبر من بنویسید سرباز ولایت پس نتیجه می‌گیریم فرمان‌بری از ولایت رمز موفقیت است.

,

وی با تأکید به را اینکه انتخاب فرد ولایت‌پذیر و دارای تفکر انقلابی لازمه موفقیت کشور می‌باشد گفت: از مردم می‌خواهم رئیس‌جمهوری را انتخاب کنند که سرباز ولایت باشد، در طول سال‌های بعد انقلاب هرگاه دولتی با تفکر انقلابی انتخاب شد پیشرفت کردیم و از مردم می‌خواهیم تا یک‌بار دیگر به تفکر انقلابی اعتماد کرده تا با تکیه به جوانان و اقتصاد مقاومتی و نگاه به داخل اوضاع کشور سامان یابد.

,

دیباجی در مورد نقش سپاه در انتخابات نیز افزود: سپاه به‌عنوان ارگانی که پاسدار ارزش‌های انقلاب است تا جایی که جان شیرین نیروهایش را در حفظ این ارزش‌ها فدا کرده در مورد انتخابات احساس وظیفه می‌کند و انتخابات برای سپاه مهم است، اما سپاه خودش را برای فرد خاصی خرج نکرده و نخواهد کرد.

,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقط فدایی تفکر انقلابی و اسلامی است و دررسیدن به این راه در مورد انتخابات حتماً روشنگری‌های سیاسی، تبیین اهداف انقلاب و نمایش پیشرفت‌های انقلاب اسلامی جزو برنامه‌های سپاه پاسداران برای انتخابات است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه