اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد؛

مهاجرت معکوس از شهر به روستا؛ نتیجه بارز اجرای پروژه‌های عمرانی

مهاجرت معکوس از شهر به روستا؛ نتیجه بارز اجرای پروژه‌های عمرانی
رئیسی گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح روستاها ضمن حفظ جمعیت روستایی، مهاجرت معکوس از شهر به روستا را در پی خواهد داشت و این مهم باعث رونق تولید در سطح روستاها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری در 145 روستای این استان طرح هادی روستایی اجرای شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی فزود: برای اجرای طرح هادی روستایی در 145 روستا، 625 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است که در سطح روستاهای استان اجرایی می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه این نهاد با توجه به نقش و عملکرد چندین ساله خود از جایگاه مهمی در نظام توسعه و عمران روستاهای کشور برخوردار است ادامه داد: یکی از مهمترین اقداماتی که در بنیاد مسکن انجام می‌شود، تهیه و اجرای طرح هادی روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از ابتدای تاسیس این نهاد در استان تاکنون تعداد 619 طرح هادی روستایی با اعتبار 390 میلیارد ریال تهیه و بازنگری شده است، همچنین در 385 روستای استان طرح هادی روستایی با اعتباری بالغ‌بر یک هزار و 880 میلیارد ریال اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه از سال 1394 تاکنون تعداد 581 پروژه طرح هادی با اعتبار 690 میلیارد ریال اجرا شده است یادآور شد: این آمار نسبت به مدت مشابه قبلی در تعداد پروژه 158 درصد رشد و در اعتبارات نیز 273درصد افزایش داشته است.

رئیسی خاطر نشان کرد: در سال 1399 نیز در 114 روستای استان طرح هادی روستایی با اعتبار 290 میلیارد ریال  اجرا شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح روستاها ضمن حفظ جمعیت روستایی، مهاجرت معکوس از شهر به روستا را در پی خواهد داشت و این مهم باعث رونق تولید در سطح روستاها است که در راستای تحقق بخشی به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به‌عنوان "سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" نامگذاری شد،  می‌تواند گامی مهم باشد. ​

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه