اخبار داغ

با رشد ۷ درصدی؛

بیت‌کوین رکورد تاریخی خود را شکست

بیت‌کوین رکورد تاریخی خود را شکست
قیمت بیت‌کوین در معاملات روز چهارشنبه نیز روند افزایشی خود را ادامه داد و رکورد خود را بهبود بخشید. در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی، حدود ۷ درصد رشد قیمت داشت و رکورد تاریخی خود را شکست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوین مارکت کپ، امروز روز بازار جهانی ارزهای مجازی بود، به گونه‌ای که قیمت هر توکن بیت کوین رکورد سنگینی را به ثبت رساند و به بالاترین میزان در تاریخ معاملاتی خود رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر همین اساس در معاملات امروز بیت کوین ۶.۷۹ درصد نسبت به دیروز رشد قیمت داشت و به ۶۴ هزار و ۵۴۵ دلار رسید. قیمت کنونی نسبت به هفت روز گذشته ۱۰.۹ درصد بالاتر رفت.
,
 
,
رشد امروز قیمت بیت کوین ارزش بازار این ارز مجازی را به مرز ۱.۲ تریلیون دلار رسانده است. در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون ۱۵۶ هزار توکن بیت کوین در بازار جهانی جابجا شده که ارزش این معاملات ۷۴ میلیارد دلار بوده است. تعداد کل توکن‌های بیت کوین استخراج شده در جهان هم امروز به ۱۸ میلیون و ۶۸۲ هزار و ۱۰۰ توکن رسیده است.
,
 
,
قیمت اتریوم به عنوان دومین ارز از نظر ارزش بازار نیز ۹.۹۸ درصد بالا رفت و به ۲۳۷۸ دلار در هر توکن رسید. قیمت این ارز هم نسبت به هفته گذشته بالای ۱۲ درصد رشد کرده است.
,
 
,
شگفتی ساز معاملات امروز ریپل بود؛ چراکه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ درصد رشد قیمت داشت و به ۱.۹۳ دلار در هر توکن رسید.قیمت این ارز نسبت به هفت روز پیش ۸۲ درصد رشد کرده است.
,
 
,
معاملات امروز به گونه‌ای رقم خورده که ارزش کل بازار ارزهای مجازی در جهان ۶.۹۱ درصد رشد کرد و به ۲.۲۴ تریلیون دلار رسید.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه