اخبار داغ

مسول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده مطرح کرد؛

مراسمات ماه رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان لنده

مراسمات ماه رمضان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان لنده
حجت‌الاسلام سیدمحمود الهی‌نیا از برگزاری تمام مراسمات ماه مبارک رمضان با اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در مساجد این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمود الهی‌نیا در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان،گفت: ماه مبارک شعبان پیش‌زمینه‌ای برای ورود به ماه رمضان، ماه ضیافت الله و ماه میهمانی خداوند است که امیدواریم در این ماه شاهد از بین رفتن ویروس منحوس کرونا در سطح جهان باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال نیز با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا و رنگ بندی حاکم بر کشور وبه تبع آن در سطح استان و شهرستان ها با تدابیر شدید بهداشتی و رعایت پروتکل ها برگزار خواهند شد.

,

مسول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: تمامی مراسمات ماه مبارک رمضان در سطح مساجد از برگزاری نماز، جزء خوانی قرآن، مراسمات شب های لیالی قدر با کمترین افراد و با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت محله ای در مساجد برگزار خواهند شد.

,

وی تاکیدکرد: مراسم یوم الله روز قدس نیز با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا در زمان مقرر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهدشد.

,

الهی نیا تاکیدکرد: با همکاری خوب بنیاد علوی و تبلغات اسلامی استان مساجد شهر و روستاها پرجمعیت شهر و روستاها شهرستان لنده دارای روحانی مستقر هستندکه با تدابیر لازم برنامه های ماه مبارک رمضان را با حفظ و رعایت مسائل بهداشتی دنبال خواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه