اخبار داغ

مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد؛

ارتقای 20 برابری ظرفیت اینترنت در چهار روستای شهرستان سنندج

ارتقای 20 برابری ظرفیت اینترنت در چهار روستای شهرستان سنندج
مدیر مخابرات منطقه کردستان به ارتقای 20 برابری ظرفیت اینترنت در روستاهای نزاز، نیر، محراب و تنگی سر از توابع شهرستان سنندج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، آزاد حکمت با اشاره به اختلال بوجود آمده در ارتباطات روستایی محور نزاز،نیر، محراب و تنگی سر در اثر سقوط دکل پسیو گردنه نزاز در روزهای پایانی اسفند ۹۹ گفت: با تلاش همکاران منطقه و نصب تجهیزات لازم ،ارتباطات ثابت و سیار در نقاط مذکور در کمترین مدت در فروردین 1400 به صورت مجدد با کیفیت بالاتر برقرار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی,

وی اظهارداشت: در این راستا به منظور برقراری ارتباطی پایدار و بدون مشکل، تامین و اجرای فیبر نوری بطول حدود ۱۸ کیلو متر در دستور کار قرار گرفت که با سعی و کوشش همکاران ساکنین این روستاها از خدمات با کیفیت تر در حوزه ارتباطات ثابت و سیار بهره مند شده اند.

,

وی خاطر نشان ساخت: در اجرای عملیات فوق علاوه بربرقرای مجدد ارتباطات ثابت وسیار ،زیر ساخت اینترنت منطقه نیز با ارتقای ظرفیت ۲۰ برابری و اختصاص تجهیزات cwdm  به ۱۰۰ مگ افزایش یافته است.

,

حکمت با اشاره به اینکه نه تنها توسعه و ارتقا زیرساخت ها در بخش انتقال،دیتا و ارتباطات سیار در روستاها را در دستور کار داریم بلکه به محض رصد کوچکترین اختلال در نقاط روستایی با هدف ارائه خدمات مناسب به روستاییان و کاهش شکاف دیجیتالی نسبت به رفع اختلال و مشکل ارتباطی اقدام خواهیم نمود.

,

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه ، ضمن سپاسگذاری از سعی صدر و تعامل مشتریان ساکن در نقاط روستایی فوق به دلیل اختلال ایجاده شده در ارتباطات مخابراتی و ارتباطی آنها بر اثر سقوط دکل پسیو گردنه نزاز ، نویدِ تحقق ارتقای 20برابری ظرفیت اینترنت و نصب تجهیزات لازم در این نقاط را به مشتریان اعلام کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه