اخبار داغ

گزارش مردمی؛

متروکه‌شدن پل‌های عابر پیاده در پایتخت طبیعت/ گلایه شهروندان از عدم مکانیزاسیون‌سازی+تصاویر و فیلم

متروکه‌شدن پل‌های عابر پیاده در پایتخت طبیعت/ گلایه شهروندان از عدم مکانیزاسیون‌سازی+تصاویر و فیلم
شهروندان یاسوجی از عدم مکانیزه‌شدن پل‌های عابر پیاده در شهر یاسوج گلایه داشته و بیان کردند: جانمایی پل عابر پیاده در شهر یاسوج مناسب نیست از طرفی این پل ها نا ایمن بوده و قابل استفاده نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس وجود نقاط حادثه‌خیز و تردد زیاد دو فاکتور اصلی در نصب پل‌ها هستند؛ و عبور از پل‌های عابر پیاده برای جلوگیری از حوادث مرگبار در خیابان‌ها و روان‌سازی ترافیک از ضروریت های شهر ها می باشد، مقوله ای که شهر یاسوج مرکز استان با نصب غیر استاندارد و عدم جانمایی مناسب باعث شده تا شهروندان استقبالی از این پلها نشان ندهند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

شهروندان یاسوجی در خصوص پل های عابر پیاده  مطالبی را مطرح کردند که مشروح آن در زیر آمده است:

,

یکی از شهروندان یاسوجی گفت: امروز در شهرهای بزرگ به توسعه امکانات شهری توجه زیادی دارند و در این رابطه استفاده از پل‌های عابر پیاده برقی نقش مهمی در خدمت‌رسانی به شهروندان دارد.

,

, ,

وی در ادامه با بیان اینکه برای کسانی که مشکلات و آسب های جسمی دارند، پل های مکانیزه به آنها کمک فراوانی می کند، ابراز داشت: مردم در شهر یاسوج از پل های عابر استفاده نمی کنند، و عمده دلیل عدم استقبال، مجهز نبودن پل های عابر پیاده و مکانیزه نبودن آنها است.

,

حمیدی گفت: جانمایی پل عابر پیاده مناسب نیست از طرفی این پل در مرکز شهر ناایمن شده و قابل استفاده نیست.

,
,
, ,

این شهروند گفت: فاصله پله های پل مناسب نیست و  شهروندان در هنگام بالا رفتن از آن دچار مشکل می شوند.

,

بانوی یاسوجی در ادامه بیان کرد: در مواقع عصر شاهد شلوغی خیابان های شهر یاسوج هستیم، در این شرایط عابران پیاده قصد عبور از خیابان را دارند، اما در برخی مواقع به علت مشکلات در پل های عابر پیاده عبور از عرض خیابان صورت می گیرد که این موضوع سبب ایجاد خطر جانی برای افراد و افزایش تصادفات می شود.

,
,
, ,

شهروند دیگری گفت: پل هوایی در مرکز شهر یاسوج استفاده چندانی ندارد، زیرا تعداد پله ها و ارتفاع آن زیاد است، از طرفی در شب ها روشنایی در این پل وجود ندارد و زیبنده مرکز استان نیست که عابران با ترس از  تاریکی بر روی  پل های عابر پیاده عبور کنند.



وی در در ادامه به تبدیل شدن پل های هوایی به جایگاهی برای تبلیغات درون شهری اشاره داشت و گفت: شیب تند پل، ارتفاع پل ها از دیگر مشکلاتی است، که مسئولان باید در رفع آنها تلاش کنند.

,
,
, ,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه