اخبار داغ

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله:

۳۴ گروه جهادی در قالب طرح شهید سلیمانی در بسیج طلاب استان مرکزی فعالیت می کنند

۳۴ گروه جهادی در قالب طرح شهید سلیمانی در بسیج طلاب استان مرکزی فعالیت می کنند
رجبی گفت: در طی این یکسال اقدامات قرارگاه عملیاتی شهید سلیمانی بسیار چشمگیر بوده و توانسته برکات فراوانی داشته باشد که بیش از ۳۴ گروه جهادی در قالب طرح شهید سلیمانی در بسیج طلاب استان مرکزی سازماندهی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی در تشریح برنامه های این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا قرارگاه عملیاتی شهید سلیمانی برای مبارزه همه جانبه و کاهش آسیب های بیماری کرونا به همت طلاب بسیجی تشکیل شد که خوشبختانه در طی این یکسال اقدامات این قرارگاه بسیار چشمگیر بوده و توانسته برکات فراوانی داشته باشد که بیش از ۳۴ گروه جهادی در قالب طرح شهید سلیمانی در بسیج طلاب استان مرکزی سازماندهی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی افزود: طلاب بسیجی با تاسی از سیره شهدا و فرهنگ دفاع مقدس در شرایطی که مشکلات به واسطه بیماری برای مردم به وجود آمده در ابعاد مختلف در کنار مردم هستند و با همه توان به آنها خدمت رسانی می کنند.
,
 
,
مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله اظهار کرد:  در خصوص فعالیت های بسیج طلاب در راستای مقابله با کرونا بیش از ۱۵ محور فعالیتی در نظر گرفته شده که طلاب بسیجی با حضور در هرکدام از این محورها فعالیت های اثرگذاری انجام می دهند. 
,
 
,
 وی ادامه داد: ضدعفونی و گند زدایی از معابر و اماکن، راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و دستکش بهداشتی، رزمایش های کمک مومنانه، تهیه غذای گرم، کمک های نقدی و غیرنقدی به کارگران و افراد آسیب دیده، همراهی با بیماران، کمک به کادر درمان، انجام غسل و کفن فوت شدگان کرونایی ،حضور در مناطق محروم برای خدمت رسانی، فعالیت های تبلیغی و تبیینی، راه اندازی هیئت های مجازی و محافل بصیرتی در فضای مجازی و سایر فعالیت های دیگر محورهای مهم فعالیت های بسیج طلاب در راستای مقابله همه جانبه با بیماری کرونا است.
,
 
,
رجبی بیان کرد: مهمترین هدف ورود طلاب بسیجی در قرارگاه شهید سلیمانی امید آفرینی و تقویت امید در جامعه است که طلاب بسیجی بار دیگر نشان دادند همواره در کنار مردم آماده خدمت رسانی و مجاهدت هستند.
,
 
,
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین کاری که طلاب بسیجی در ایام کرونا انجام دادند تغسیل اموات کرونایی بود،افزود:طلاب با این اقدام که علاوه بر اینکه نگرانی ها را برطرف کردند مرهمی بر زخم بازماندگان و خانواده های اموات کرونایی بود و البته موجب شد برخی از کشورهای مسلمان دیگر از این اقدام الگو برداری کنند.
,
 
,
مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله افزود: در سطح استان مرکزی بیش از ۶۵ طلبه بسیجی خواهر و برادر کار تغسیل اموات کرونایی را انجام می دهند که با اقدامات خود جلوه ای از ایثار و ازخودگذشتگی را به نمایش می گذارند.
,
 
,
وی با تأکید بر ادامه فعالیت ها گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و شرایط قرمز شدن استان مرکزی فعالیت های بسیج طلاب در قالب قرارگاه شهید سلیمانی با قوت ادامه خواهد داشت.
,
 
,
مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله خاطر نشان کرد: رزمایش کمک مومنانه و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به جامعه هدف، فعالیت های تبیینی و تبلیغی ، برگزاری مسابقات قرآن و معارف قرآنی به شکل مجازی، اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی و راه اندازی ایستگاه های پاسخ به مسائل شرعی و احکام با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز از جمله برنامه های بسیج طلاب در ایام ماه مبارک رمضان است.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه