اخبار داغ

عضو کمیسیون قضایی مجلس عنوان کرد؛

گستردگی اختیارات شوراها و نبود نظارت؛ عامل بروز تخلفات

گستردگی اختیارات شوراها و نبود نظارت؛ عامل بروز تخلفات
حاجی دلیگانی گفت: شورا با توجه به اینکه اختیارات بسیاری دارد و به منزله یک مجلس محلی در تصمیم گیری است، طبیعی است که اگر نظارت کافی نباشد، شوراها دچار خطاها و اشتباهات بیشتری خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی مجلس در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به اهمیت انتخابات آتی شوراهای شهر و روستا عنوان کرد: یکی از نمودهای مردم سالاری دینی این است که اداره هر شهر و روستایی به دست نمایندگان منتخب مردم انجام شود. در طول این پنج دوره هرجایی که مردم خوب انتخاب کردند نتایج آن برای مردم خوشایند بوده و به هر میزانی که انتخابشان بدون دقت و بر مبنای لیست های نامناسب بوده، نتایج خوبی را از شوراها نگرفتیم و  ضررهای آن نیز متوجه مردم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
 
,
 
,
 
,
حاجی دلیگانی در ادامه تاکید کرد: بنابراین یکی از راه های آبادانی هر شهر و روستا حضور مردم در انتخابات و رای به افراد دلسوز، توانمند، جهادی، انگیزه دار، پاکدست و چشم پاک است.
,
 
,
 
,
 
,
عضو کمیسیون قضایی مجلس درباره چرایی تخلفات گسترده در مجموعه شوراهای شهر و روستا نیز عنوان کرد:  شورا با توجه به اینکه اختیارات بسیاری دارد و به منزله یک مجلس محلی در تصمیم گیری است، طبیعی است که اگر نظارت کافی نباشد، شوراها دچار خطاها و اشتباهات بیشتری خواهند شد.
,
 
,
 
,
 
,
حاجی دلیگانی در خاتمه خاطرنشان کرد: با عدم حضور یا کاهش حضور در انتخابات شوراها مشکلی حل نخواهد شد اما با حضور بیشتر و انتخاب افرادی بهتر، توانمندتر و سالم تر می توان امیدوار بود که دور ششم دور درخشان تری نسبت به دور قبل باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه