اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

آشپزخانه‌های اطعام مهدوی در قزوین راه‌اندازی شد/توزیع ۳۱۳هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان

آشپزخانه‌های اطعام مهدوی در قزوین راه‌اندازی شد/توزیع ۳۱۳هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان
مهرعلی حق گویان گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از  صبح قزوین؛ با حضور رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان و مدیرکل کمیته امداد استان قزوین امروز(چهارشنبه)، آشپزخانه‌های طرح اطعام مهدوی برای دومین سال متوالی راه اندازی شد تا سفره نیازمندان را گرم و متنعم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

مهرعلی حق گویان در مراسم رسمی آغاز بکار نخستین آشپزخانه مهدوی کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: در پی فرمایش مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۹ مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از مشکلات اقتصادی و بیماری منحوس کرونا، رزمایشی تحت عنوان ایران همدل آغاز شد.

وی ادامه داد: در مرحله سوم رزمایش ایران همدل و طرح اطعام مهدوی به منظور استمرار کمک‌های مومنانه، آشپزخانه‌های مهدوی برای دومین سال متوالی کار خود را به طور رسمی آغاز کرده و امروز شاهد طبخ و توزیع غذا از مسجد محمد رسول ا... (ص) هستیم و طبخ و توزیع غذای گرم با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در آشپزخانه‌های مهدوی در طول ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: پیش بینی شده که با کمک خیران و نیکوکاران و همراهی اقشار مختلف مردم، تعداد آشپزخانه‌های مهدوی در سطح استان به ۷۲ آشپزخانه برسد و تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۱۳ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

حق گویان عنوان کرد: یکی از مسائل مهم که به عنوان دغدغه در راه‌اندازی و اداره آشپزخانه مهدوی وجود دارد، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است چراکه برای ما سلامت فعالان حاضر در آشپزخانه و متعاقب آن خانواده‌های نیازمند بسیار مهم است از این رو افرادی که در آشپزخانه مهدوی فعالیت دارند، پس از احراز سلامت مشغول بکار می‌شوند و درحین پخت غذا نیز موارد بهداشتی تحت نظارت ناظرین شبکه بهداشت، رعایت می‌شود.

توزیع سبد کالا به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد در سال گذشته

وی اظهارکرد: کسانی که در آشپزخانه مهدوی فعالیت دارند، با هدف قرب الهی در این راه قدم گذاشته‌اند و حضورشان برای خدمت به نیازمندان و محرومان است.

حق گویان با اعلام این مطلب که کمکهای مردم نوعدوست استان با رعایت نیات خیرخواهانه آنان و در اسرع وقت به دست خانواده‌های نیازمند می‌رسد، گفت: در ماه مبارک رمضان سال گذشته بیش از ۳۱۳ هزار پرس غذا و سبد کالا به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد تومان از محل کمکهای مردمی بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: برای مشارکت عموم مردم نیکوکار در طرح اطعام مهدوی امسال کد مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ در نظر گرفته شده است.

در ادامه رئیس مرکز شهید بلندیان گفت: این مرکز بر فعالیت آشپزخانه‌های طرح اطعام مهدوی نظارت دارد و حتی در بخش توزیع نیز پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود تا غذایی گرم و سالم به دست محرومان برسد.

علیرضا مهرعلیان یادآورشد: به عموم مردم توصیه می‌کنیم در جریان خرید و مراودات مختلف دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
, توزیع سبد کالا به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد در سال گذشته, توزیع سبد کالا به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد در سال گذشته,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه