اخبار داغ

استاندار زنجان:

جوانان، بخش عمده‌ای از تلاشگران عرصه مقابله با کرونا را تشکیل می‌دهند

جوانان، بخش عمده‌ای از تلاشگران عرصه مقابله با کرونا را تشکیل می‌دهند
استاندار زنجان با اشاره به گذشت بیش از 14 ماه از شیوع ویروس کرونا گفت: تلاش‌های فراوانی برای مدیریت و مقابله با این بیماری انجام شده که بخش عمده‌ای از این تلاش‌ها توسط جوانان صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان اظهار داشت: 3 هزار نیروی بسیجی برای مدیریت کرونا ویروس به کار گرفته شده که 100 درصد آن‌ها جوانان هستند و بیش از 7 هزار همیار سلامت بدون چشم‌داشت در خدمت مردم هستند که اکثر آن‌ها را جوانان تشکیل می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه علی‌رغم تلاش‌های فراوان، اکثر شهرهای کشور و 5 شهر استان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، ابراز کرد: از جوانان استان زنجان می‌خواهم این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

,

حقیقی افزود: به مدت 10 روز باید محدودیت‌های مربوط به شهرهای قرمز را به طور مطلق اجرا کنیم که جوانان می‌توانند در این زمینه کمک کرده و بهترین سفیران برای بهبود وضعیت کرونایی هستند.

,

استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت تدوین برنامه عملیاتی برای حوزه جوانان گفت: در این برنامه باید واقعیت‌ها مشخص شود، ابتدا و انتهای کار برای حصول نتیجه مشخص شود و باید به سمت نظم و نظام حرکت کرده و طرحی تدوین کنیم که اهداف سال جاری در آن مشخص باشد.

,

وی با بیان اینکه مدیران مربوطه در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان گزارش دهند، افزود: جوانان باید بدانند در حوزه تسهیلات، تولید، اشتغال، مسکن و سایر موارد چه کارهایی برای آن‌ها انجام شده و چه کارهایی قرار است انجام شود.

,

علی خلیلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری منظم جلسات ساماندهی جوانان استان و شهرستان‌ها در سال 99 گفت: زنجان، جزء 5 استانی است که بیشترین جلسات را در سال گذشته برگزار کرده و به تعهدات خود عمل کرده است.

,

وی اظهار داشت: راهبری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان برای سال جاری تشکیل شده و موضوعات متعددی به‌خصوص از بیانیه گام دوم انقلاب که در ستاد باید مطرح شود ابتدا به صورت هیات‌های اندیشه‌ورز و متناسب با موضوعات به صورت کارشناسی، تشکیل شده و سپس در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح خواهد شد.

,

خلیلی با اشاره به شعار سال 1400 گفت: اگر مانع‌زدایی‌ها از تولید به درستی و پشتیبانی‌ها از تولید به موقع انجام شود، بخش اعظم مشکلات جمعیت جوان استان زنجان (326 هزار و 700 نفر 18 تا 35 ساله) به‌ویژه در بخش اشتغال، حل می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه