اخبار داغ

لحظه های ناب بندگی؛

نسیم بندگی در ماه رمضان/درهای رحمت الهی به روی بندگان باز است

نسیم بندگی در ماه رمضان/درهای رحمت الهی به روی بندگان باز است
رمضان، لحظه هایی سرشار از عطر بندگی است که پس از یک سال چشم انتظاری فرا می رسد و بندگان را به مهمانی بزرگ الهی دعوت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، رمضان ماه بندگی، استغفار، مناجات، دوری از گناه، نزول قرآن، شب زنده داری شب های قدر، برکت، استجابت دعا، دستگیری از نیازمندان است، ماهی که همه بندگان یک ماه به مهمانی خدا می روند و از لحظه های زلال ناب این ایام بهره مند می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

رمضان ماه برچیدن بساط گناهان ریز و درشتی است که خواسته و ناخواسته انسان را احاطه می کند، ماه دور شدن از همه زشتی ها و پرواز به سوی بهترین هایی است که در این روزها تصاویری از سجده های بندگی و مناجات های خالصانه در هر جا دیده می شود و لذت مهمانی ماه خدا در لابه لای سجاده های دعا بیشتر نمایان می شود.

,

, ,
, , ,

گشودن درهای رحمت الهی

, گشودن درهای رحمت الهی, گشودن درهای رحمت الهی,

درهای رحمت و برکت در این ماه گشوده شده و بندگان روزه دار در این روزهای رمضان با تاسی از امام علی(ع) بیشتر از همیشه به نیازمندان و یتیمان کمک می کنند و دستگیری از نیازمندان در ماه مهمانی خدا اوج می گیرد.

,

انسان سازی مهمترین خصیصه رمضان است، انسانها در این فرصت با دور شدن از خصلت های ناپسند و توجه بیشتر به خصلت های پسندیده، خودسازی می کنند.

,

, , ,

لحظه های ناب بندگی

, لحظه های ناب بندگی, لحظه های ناب بندگی,

عطر رمضان همه را فرا گرفته، یک سال انتظار کشیدن برای روزهایی که لحظه هایش ناب و طلایی و ذکر هر عبادت در این ماه ثواب دو چندان دارد، بهترین درس های بندگی را می توان در این ماه آموخت، قدم برداشتن در مسیر الهی و بهره جستن از دریای بیکران الطاف و مهر پرودگار که سبک بال در مناجات های سحر و افطار بندگی می کنیم.

,
, , ,

سلام بر رمضان، سلام بر مناجات های سحرگاهی، سلام بر غروب های دل انگیز افطار و نواب زیبای ربنا، سلام بر فوران مهربانی های این ماه، رمضانی دیگر از راه رسیده و بندگان خود را مهیای این مهمانی نموده اند و بی صبرانه برای رسیدن این روزها لحظه شماری می کردند.

,

, ,

زدودن گناه از دل عاشقان

, زدودن گناه از دل عاشقان, زدودن گناه از دل عاشقان,

مهمترین درس رمضان، زدودن گناه از دل عاشقانی است که به دنبال لحظه ای ناب برای بندگی بودند، در این ماه سفره برکت الهی برای همه باز می شود و فقیر و غنی از این سفره پر برکت بهره مند می شوند.

,

زندگی دوباره را می توان از رمضان آموخت، گویی ایستاده در بلندای آسمان در خلوت بندگی با پرودگار الهی راز و نیاز میکنی.

,

, ,

اگر چه به واسطه شیوع کرونا برخی از برنامه های ویژه این ماه اجرا نمی شود اما در همین روزهای سخت کرونا، روزه داران و خیرین با الگوگیری از مولای متقیان، بسته هایی معیشتی را تهیه می کنند تا درس انفاق و احسان در این روزها نیز برای همه مشق باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه