اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی لرستان:

اجرای سیستم پایش تصویری نقش مهمی در پیشگیری جرم دارد

اجرای سیستم پایش تصویری نقش مهمی در پیشگیری جرم دارد
سردار مهدیان نسب با اشاره به نقش فضای مجازی در انعکاس اخبار و مباحث فرهنگی، گفت: اجرای سیستم پایش تصویری نقش مهمی در پیشگیری جرم دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح امروز در آئین افتتاح مرکز پلیس فتا الیگودرز، اظهار داشت: سیستم پایش تصویری و مسئولیت استقرار سامانه های هوشمند نظارتی در جاده های برون شهری با اداره راهداری و‌ حمل و نقل جاده ای و در سطح شهرها نیز به عهده شهرداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با اشاره به مزایای پایش تصویری برای پیشگیری از وقوع جرم و افزایش امنیت، افزود: امیدواریم در سال جدید مسئولان شهرستان با مدیریت فرماندار برای ایجاد و گسترش این سیستم اقدام نمایند.

,

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه تاکنون تنها در شهرهای بروجرد و کوهدشت پلیس فتا فعال بود، عنوان کرد: مرکز پلیس فتا شهرستان های الیگودرز و دورود نیز فعال شده است.

, , ,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با فضای مجازی، تصریح کرد: امروز فضای مجازی در انعکاس اخبار و مباحث فرهنگی نقش بسزایی دارد اما باید مدیریت شود.

,

سردار مهدیان نسب گفت: در فضای مجازی علاوه بر خطوط قرمز مشخص جرم هایی نظیر کلاهبرداری، هتک حرمت و تعرض به حیثیت اجتماعی اشخاص و مباحث غیر اخلاقی بروز می یابد که برای پلیس جرم مشهود محسوب می شوند و با همکاری دستگاه قضایی نسبت به برخورد با اینگونه جرم ها و مسدود شدن سایت ها اقدام خواهد شد.

,

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه نسبت به الیگودرز به جهت مسافت با مرکز و وسعت آن نگاه ویژه ای داریم، خاطرنشان کرد: در سال گذشته چندین دستگاه خودروی کمک دار و سواری به حوزه انتظامی الیگودرز اختصاص داده شده و در بحث تکمیل نیروی متخصص نیز به زودی این خواسته تحقق خواهد یافت.

,

امیر هوشنگ فتحی رئیس دادگستری الیگودرز در این مراسم با اشاره به اینکه الیگودرز یکی از شهرهای امن استان است، اظهار داشت: نقش راه اندازی سیستم پایش تصویری به عنوان یکی از مطالبات مردم و مسئولان شهرستان در پیشگیری و کاهش جرم و حفاظت از اموال عمومی غیر قابل انکار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه