اخبار داغ

مسئول پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن گلبهار:

تخصیص پروژه ۲۰۰۰ واحد مسکن اقدام ملی در گلبهار صادر شد/ قیمت پایه ساخت مسکن ملی ثابت ماند

تخصیص پروژه ۲۰۰۰ واحد مسکن اقدام ملی در گلبهار صادر شد/ قیمت پایه ساخت مسکن ملی ثابت ماند
رجب‌زاده گفت: برای حدود ۲ هزار واحد در پروژه‌های واحدهای مسکونی اقدام ملی گلبهار تخصیص پروژه داده شده بدین معنی که پیمانکار و زمین آن مشخص شده یا در حال گذراندن مرحله مناقصه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود رجب‌زاده، مسئول پروژه‌های مسکن اقدام ملی شهر جدید گلبهار در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: برای حدود 2 هزار واحد در پروژه‌های مسکن اقدام ملی گلبهار تخصیص پروژه داده شده بدین معنی که پیمانکار و زمین آن مشخص شده یا در حال گذراندن مرحله مناقصه است و عملاً کارهای ابتدایی آن انجام و تعین تکلیف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه حدود 2 هزار متقاضی مؤثر تاکنون شناسایی شده‌اند، افزود: حدود 17 هزار نفر متقاضی دریافت مسکن اقدام ملی گلبهار بوده‌اند که از این تعداد 2 هزار نفر مدارکشان تکمیل بوده و مابقی که از مرحله اول بازمانده‌اند می‌توانند در مرحله بعدی ثبت نام کنند.

,

رجب‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر در مجتمع‌های مسکونی آسمان یک و دو گلبهار یک پروژه 382 واحدی و یک پروژه 391 واحدی مراحل ابتدایی پروژه در حال انجام است و در انتظار دریافت مجوزهای لازم از شهرداری گلبهار هستند.

,

مسئول پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن ضمن اشاره به اینکه متقاضیان نگران بالا رفتن هزینه‌های ساخت نباشند، یادآور شد: قیمت پیمانکاری توسط وزارت مسکن و شهرسازی متری 2 میلیون و 700 هزار تومان مقطوع تعیین‌شده است و درصورتی‌که پیمانکار جدیدی وارد پروژه شود تنها مجاز به افزایش 5 درصدی این مبلغ است.

,

وی خاطر نشان شد: زمان تعیین‌شده برای کارفرما جهت تحویل و پایان پروژه‌های طرح اقدام ملی 24 ماه است و به دلیل اینکه قالب‌های اجرایی آن‌ها قالب‌های تونلی و صنعتی است نگرانی در خصوص پیشبرد و اتمام پروژه‌ها در زمان تعیین‌شده نداریم.

,

رجب‌زاده در خصوص مبالغی که متقاضیان مسکن اقدام ملی باید پرداخت کنند، گفت: از زمان شروع پروژه متقاضیان طی 24 ماه مهلت دارند که هزینه‌های ساخت، هزینه‌های انشعابات، نظام مهندسی و محوطه‌سازی را پرداخت کنند علاوه بر آن متقاضیان باید 15 درصد هزینه عرصه را در ابتدای پروژه و 85 درصد مابقی آن دو سال پس از تحویل پروژه به صورت اقساط پرداخت شود.

,

مسئول پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن عنوان کرد: پروژه‌های مسکن اقدام ملی در قالب‌ها و اشکال مختلف طراحی و پی‌ریزی شده‌اند و هزینه‌های هر یک از آن‌ها با هم متفاوت است تا تمامی اقشار جامعه بتوانند نسبت به بودجه‌ای که در اختیار دارند مسکن مناسب را انتخاب کنند.

,

وی با اشاره به اینکه هنوز بخش‌نامه‌ای مبنی بر افزایش وام مسکن اقدام ملی به ما ارسال نشده است، گفت: متراژ خانه‌های مسکن اقدام ملی بین 60 تا 100 متر است و این خانه‌ها نسبت به کیفیت و مشاعاتی که به آن‌ها تخصیص یافت است تعیین قیمت شده زیرا امکان دارد برخی افراد تنها توانایی حداقل هزینه‌ها را داشته باشد.

,

رجب‌زاده در پایان یادآور شد: قیمت 2 میلیون و 700 هزار تومانی تعین شده امکان دارد تا پایان پروژه کاهش یا افزایش یابد و امکان دارد کاهش یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه