اخبار داغ

رئیس اداره نظارت بر مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی قم؛

صدور توقف ۱۵۰پروژه به دلیل تخلفات ساخت و ساز/بازدید از ۳۰درصد پروژه های استان توسط ناظران

صدور توقف ۱۵۰پروژه به دلیل تخلفات ساخت و ساز/بازدید از ۳۰درصد پروژه های استان توسط ناظران
رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی قم با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۰ درصد پروژه‌ها مورد بازدید قرار گرفتند، گفت: در سال ۱۳۹۹ دستور توقف ۱۵۰ پروژه که مقررات ملی ساختمان و ضوابط شهرسازی را رعایت نکردند، صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل اسدی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به نظارت های انجام شده از ساختمان های استان اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ واحد نظارت عالیه از ساختمان‌های سطح شهر و استان قم به صورت مستمر بازدید کرده و بر اساس گزارش‌های ارسال شده، ۱۵۰ پروژه به دلیل تخلف در ساخت و ساز و مقررات ملی متوقف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی افزود: از مجموع ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع پروانه صادر شده در سال گذشته تعداد ۷۴۲ مورد بازدید توسط ناظران عالیه این اداره کل انجام شده است.

,

رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی قم گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، ناظران می‌بایست ۲۵ درصد پروژه‌ها را بازدید کنند که این تعداد حدود ۵۰۰ بازدید است اما در سال گذشته ۳۰ درصد پروژه‌ها مورد بازدید قرار گرفتند.

,

وی بیان داشت: برای سال ۱۴۰۰ بازدید از ۸۰۰ پروژه ساخت و ساز در استان قم پیش بینی شده است.

,

شهروندان قمی می توانند هر گونه تخلف در ساخت و ساز را با مراجعه به سامانه نظارت عالیه امور مقررات ملی و کنترل ساختمان (سنامک) به نشانی https://snam.mrud.ir/ گزارش دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه