اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرپل ذهاب:

رمضان ماه گشایش درهای رحمت الهی بر بندگان است

رمضان ماه گشایش درهای رحمت الهی بر بندگان است
حجت الاسلام علی اکبری گفت: درهای رحمت الهی به روی بندگان گشوده شده و به همه فراخوان داده می‌شود تا به تکلیف الهی و عبادی خود عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان به برکات این ماه اشاره کرد و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ایامی است که درهای رحمت الهی به روی بندگان گشوده شده و به همه فراخوان داده می‌شود تا به تکلیف الهی و عبادی خود عمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

رئیس اداره تبلیغات شهرستان سرپل ذهاب افزود: در ماه مبارک رمضان توصیه شده انسان اهل دعا و مناجات باشد تا به واسطه دعا خواندن، رحمت پروردگار عالمیان را به خود جلب کند.

,

وی ادامه داد: دعایی است که با جمله «اللهم اشف کل مریض» آغاز می‌شود، از پیامبر اکرم (ص) روایت شده هر که این دعا را در ماه رمضان بعد از هر نماز واجب بخواند، گناهان او تا روز قیامت آمرزیده شود.

,

حجت الاسلام اکبری در پایان ضمن دعا برای سلامتی بیماران کرونایی و ریشه کنی این بیماری منحوس از سر مسلمانان جهان، گفت: بر همگان واجب است بهداشت فردی را رعایت کنند و دستورالعمل ها را ذعایت کنند تا حافظ سلامتی خود و دیگران باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه