اخبار داغ

مدیر آب و فاضلاب شهرستان دنا مطرح کرد:

اعتبار 3 میلیاردی در پیچ و خم وعده های مسئولان برای تامین آب توت نده شهرستان دنا

اعتبار 3 میلیاردی در پیچ و خم وعده های مسئولان برای تامین آب توت نده شهرستان دنا
مدیر آبفای شهرستان دنا با تاکید بر کمبود آب روستای توت نده این شهرستان گفت: اعتبار سه میلیارد تومان برای آب‌رسانی به روستای توت نده در نظر گرفته شده است که در صورت تخصیص این اعتبار ،آمادگی شروع عملیات اجرایی، انتقال آب به این روستا را داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ بارش باران به نسبت سال های گذشته دارای بارش مناسبی بود، بارش نزولات جوی در نقاط مختلف استان و در  فصل گرم سال سبب تامین آب شرب پایدار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد با آغاز فصل گرم سال به دلیل عدم توجه به توسعه و تجهیز امکانات، آب شرب کافی در اختیار شهروندان قرار نمی گیرد.

,

یکی از روستاهایی که در سال های گذشته تا امروز با  مشکلات و کمبود آب مواجه بود، روستای توت نده از توابع شهرستان دنا است ، این روستا بالغ بر 700 خانوار جمعیت دارد و در شرایطی که در حوزه آبریز دنا قرار دارد اما از مشکلات کم آبی رنج می برد.

,

در این رابطه مدیر آب و فاضلاب شهرستان دنا  در گفتگو با صبح زاگرس گفت: از کمبود آب آشامیدنی در روستای توت‌نده مطلع هستیم و اقداماتی را نیز برای رفع مشکل وتامین آب مورد نیاز انجام داده‌ایم.

,

وی گفت: تآمین آب بیش از 730 مشترک خانگی، تجاری، صنعتی و تولیدی در روستاهای توتنده و سرتنگ توت نده از طریق چاه مشترک با روستای ساران تأمبن می‌شود که با افت فشار روبرو بوده و اهالی این روستاها در ایام سال با کمبود آب مواجه هستند.

,

خشنود افزود: با توجه به کمبود آب در روستاهای توت‌نده و سرتنگ توت‌نده حفر یک حلقه چاه جدید در اراضی منابع ملی جنب ایستگاه پمپاژ آب روستاهای «گردوه و بتاری» در دستور کار قرار گرفته‌است.

,

خشنود خاطرنشان کرد: با پیگری انجام شده از طرف معاونت عمرانی استانداری استان، سرپرست شرکت آبفای استان و فرمانداری شهرستان دنا و پیگیری نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان برای آب‌رسانی به روستای توت‌نده تأمین شده که در صورت تخصیص این اعتبار شرکت آب و فاضلاب دنا آمادگی شروع عملیات اجرایی، حفر چاه و انتقال آب به این روستا را دارد.

,

وی در پایان از همکاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان، مقامات قضایی و دادستان مرکز استان جهت تأمین محل جدید حفر چاه آب تقدیر و تشکر نمود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه