اخبار داغ

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز خبر داد:

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه طرقبه شاندیز بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه طرقبه شاندیز بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان
پسندیده گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان، به همت بسیج سازندگی سپاه، خیرین و بسیجیان گروه های جهادی شهرستان ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از۳ میلیارد ریال تهیه و بین خانواده های نیازمندو آسیب دیده از بیماری کرونا در طرقبه شاندیز توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛روح الله پسندیده در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان بیان کرد: بار دیگر با لبیک به فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی براجرای رزمایش کمک های مومنانه همچون سالهای گذشته بسیجیان و مردم ولایتمدار طرقبه شاندیز خوش درخشیدند و هرروزه شاهد فعالیت خوب گروههای جهادی وخیرین در کمک به معسرین ونیازمندان ورفع مشکلات آنان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: کمک های مومنانه در سطح شهرستان به نحو بسیار مطلوبی انجام شده به طوری که تمامی خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا تحت پوشش کمکهای مومنانه قرار گرفتند.

,

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز با اشاره به اینکه امسال هم در چندین مرحله کمک های مومنانه انجام شده است، اظهار کرد: با هدف کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا حتی آن دسته از خانواده های نیازمندی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نبودند ولی تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا آسیب دیده اند، با همکاری بسیجیان، گروهای جهادی و خیرین با احترام و حفظ شان و کرامت این خانواده ها، کمک های مومنانه به آنها اهدا شد.

,

اجرای ۳ مرحله کمک های مومنانه سپاه طرقبه شاندیز در ماه مبارک رمضان

, اجرای ۳ مرحله کمک های مومنانه سپاه طرقبه شاندیز در ماه مبارک رمضان,

وی با بیان اینکه در طول ماه مبارک رمضان ۳ مرحله کمک های مومنانه توسط سپاه و بسیج شهرستان انجام می شود، تاکید کرد: یک مرحله قبل از شروع ماه مبارک رمضان انجام شده است و در تلاش هستیم همزمان باشب ولادت کریم اهل بیت(ع) و نیمه ماه مبارک رمضان مرحله دوم کمک های مومنانه و نیز در انتهای ماه مبارک مرحله سوم را  با توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان اجرا کنیم تادر کاهش آلام ومشکلات آنان سهیم باشیم.
 
پسندیده افزود: طی دو روز گذشته مرحله اول کمک های مومنانه با ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به همت بسیج سازندگی سپاه، پایگاه های مقاومت بسیج و خیرین طرقبه شاندیز تهیه و بسته بندی شد که ارزش هربسته معیشتی بیش از ۴۵۰ هزار تومان است و این بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در سطح شهر رو روستاهای شهرستان توزیع شد.

,
,
,

طرح شهید سلیمانی همچنان در حال اجرا است

, طرح شهید سلیمانی همچنان در حال اجرا است,

وی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی در حال اجرا است، بیان کرد: این طرح همچنان با قوت و باهمکاری بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و  درمان شهرستان و گروه هایی از سپاه و بسیج که زیر نظر شبکه بهداشت و بسیج جامعه پزشکی آموزش های لازم را گذراندند در حال اجرا است.

,

فرمانده سپاه طرقبه شاندیز، خاطرنشان کرد: این گروه ها با رصد و بیماریابی و گرفتن تست بیماری کرونا از افراد مشکوک در روند کنترل بیماری کرونا همکاری دارند.

,

وی تاکیدکرد: از هموطنان عزیز درخواست دارم ضمن رعایت دقیق دستورالعملهای بهداشتی، در ماه مبارک رمضان متضرعانه از درگاه خداوند منان ریشه کن شدن این ویروس منحوس را طلب کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه