اخبار داغ

برای هر سخن دانشمند هسته کشورمان گاندوها باید ساخت؛

حادثه نطنز با ورود مستقیم دستگاه های جاسوسی انگلیسی و امریکایی رخ داده/دولت مخفی کاری نکند

حادثه نطنز با ورود مستقیم دستگاه های جاسوسی انگلیسی و امریکایی رخ داده/دولت مخفی کاری نکند
فریدون عباسی دانشمند هسته ای کشورمان معتقد است حادثه نظر توسط عاملان صهیونیستی و با ورود مستقیم دستگاه های جاسوسی انگلیسی و امریکایی رخ داده، اما روحانی در این خصوص برای آن که با این دو شیطان طرح مذاکر کند، نامی از آنان نمی برد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، امروز فریدون عباسی، دانشمند هسته ای کشورمان و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در نشست با اصحاب رسانه های مختلف کشوری به صورت زنده مطالبی عنوان کردند که تک تک آن موارد نیاز به تحلیل و بررسی و روایتگری های بسیار دارد و ای کاش می شد فرصتی فراهم شود تا گاندوهای متعددی در این محورها ساخته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

او در این نشست درخصوص سهل انگاری برخی مسئولان سازمان انرژی اتمی که مصلحت ها را به درستی تشخیص نمی دهند و به نظر به مسائل امنیتی تسلط کامل ندارند گلایه های بسیار کرد و گفت :متولیان امر در این سطح با بهره گیری از نیروهای غیرمتخصص در حوزه امنیتی زمینه ساز لو رفتن اطلاعات بسیاری در باره تأسیسات هسته ای کشورمان شده اند و بارها به آنان نیز به طرق مختلف تذکر داده ام، اما آنان حتی اجازه ورود به سازمان یکه هشت سال مسئولش بودم را نمی دهند! و معلوم نیست چرا همچنان بر استفاده از نیروهای غیرمتخصص در چنین سطح امنیتی تأکید دارند؟!

,

عباسی همچنین تمام حرکات روحانی چه در گذشته و چه در حال حاضر را، اقداماتی عوام فریبانه برای پیروزی در انتخابات جریان سیاسی وابسته اش می داند و حتی عنوان کرده که روحانی تنها برای فریب افکار عمومی آمده و در تلویزیون آن گونه رژیم اشغالگر قدس را مورد هجمه قرار می دهد وگرنه خوب می داند که پشت پرده این ماجراهای دستگاه های جاسوسی انگلیسی و امریکا قرار دارند، اما از گفتن نام این دو شیطان به نوعی نگران است تا به اصطلاح مذاکرات خود را پیش ببرد! و برای از این ماجرا با همراهی رسانه های زنجیره ای برای پیروزی در انتخابات جریان همسوی خودش در خرداد ماه سال جاری استفاده می کند.

,

رئیس کمیسیون انرژی مجلس به این مسئله هم اشاره کرد که برجام نوعی تنبیه علیه کشورمان برای عقب نشینی در خصوص دستیابی ایران اسلامی به انرژی صلح آمیز هسته ای بود و هدف دشمن نه انرژی هسته ای است و نه حتی مسائل برجام های موشکی، بلکه دشمن و در رأس آن امریکا با مبانی فکری و اسلامی ما مشکل دارد و برخی غربزده های داخلی با آنان همسو می شوند.

,

او می گوید، روحانی با همین عوام فریبی ها و ظاهرسازی ها معیشت مردم را بارها به مذاکرات بی فرجام رقم زده و امیدوار است در انتخابات 1400 مردم دیگر به این جریان که قرار بود 100 روزه اقتصاد مملکت را درست کند اعتماد نکنند.

,

عباسی عنوان کرده که روحانی می گفت که جریان روبرویش در انتخابات اگر بر سر کار بیاید دیوار می کشند و یا دلار را به پنج هزار تومان می رساند، در حالی که خود زمانی که بر روی کار آمد، نرخ هر دلار را تا 30 هزار تومان هم رساند و با طرح های نامناسبش کشور را به سمتی که نباید کشاند.

,

عباسی اظهار می کند که امروز نیز همین روحانی می خواهد با دو قطبی سازی مذاکرات و معیشت مردم اهداف خود را پیش ببرد.اهدافی که در انسجام و حدت آفرینی با دیگر مدیران رده بالای کشوری نیست.روحانی در حالی از اقتصاد مقاومتی و مواردی از این قبیل حرف می زند که در سطح اجرایی به آن اعتقادی ندارد و عملش هم به همین منوال است.

,

او می افزاید: پس دولت آینده اگر با تفکر انسجام مدیریت داخلی و توجه به داشته های درونی و بهره گیری از نیروی های جوان در کنار نیروهای بازتجربه پای کار بیاید، مشکلات اقتصادی و در مجموع مشکلات کشور را می تواند حل کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه