اخبار داغ

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد؛

تولید و توزیع ۸ میلیون قطعه ماسک توسط گروه‌های جهادی در زنجان

تولید و توزیع ۸ میلیون قطعه ماسک توسط گروه‌های جهادی در زنجان
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: در سال ۹۹ در مجموع ۱۷ هزار و ۶۵۷ نفر- دوره در آموزشگاه‌های دولتی و غیردولتی فنی و حرفه‌ای این استان تحت آموزش قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 176 آموزشگاه آزاد و 238 مرکز دولتی و کارگاه آموزش فنی و حرفه‌ای در استان زنجان فعال هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: مراکز دولتی و کارگاه‌ها شامل 12 مرکز آموزشی دولتی، 14 کارگاه صنایع و صنوف، 119 کارگاه ثابت شهری، 49 کارگاه جوار روستا و عشایر، 4 کارگاه جوار و بین کارگاهی، 10 کارگاه جوار پادگان، 16 کارگاه جوار زندان و 4 کارگاه جوار دانشگاه است.

,

انصاری با بیان اینکه در سال 99 در مجموع 17 هزار و 657 نفر- دوره در آموزشگاه‌های دولتی و غیردولتی فنی و حرفه‌ای این استان تحت آموزش قرار گرفتند، افزود: این دوره‌ها شامل 13941 نفر- دوره در بخش دولتی و 3716 نفر- دوره در بخش غیردولتی بود.

,

وی ادامه داد: 2 میلیون و 558 هزار و 449 نفر- ساعت آموزش در بخش دولتی و 655 هزار و 14 نفر- ساعت آموزش در بخش غیردولتی ارائه شده است.

,

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به آزمون‌های مهارتی گفت: از مجموع 6614 شرکت‌کننده در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای 5027 نفر یعنی 76 درصد در آزمون‌ها پذیرفته شدند.

,

 

,

*‌ تولید و توزیع 8 میلیون قطعه ماسک به قیمت تمام‌شده توسط گروه‌های جهادی

, *‌ تولید و توزیع 8 میلیون قطعه ماسک به قیمت تمام‌شده توسط گروه‌های جهادی, *‌ تولید و توزیع 8 میلیون قطعه ماسک به قیمت تمام‌شده توسط گروه‌های جهادی,

انصاری با بیان اینکه طی سال گذشته و در پی شیوع ویروس منحوس کرونا 8 میلیون قطعه ماسک توسط گروه‌های جهادی در سطح استان، توزیع و تولید شد، اظهار داشت: این اقدام هم کمبود ماسک در اوایل شیوع کرونا را جبران کرد و هم با توجه به پرداخت هزینه دوخت به گروه‌های جهادی سبب ارتزاق آن‌ها در وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه شد.

,

وی با بیان اینکه اکنون دیگر ماسک تولید نمی‌کنیم، خاطرنشان کرد: فنی و حرفه‌ای به عنوان کمک‌کننده جهت تامین اقلام ورود پیدا کرده بود و اکنون تولیدکنندگان وجود دارند و ماسک و سایر اقلام بهداشتی به وفور در بازار وجود دارد.

,

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان است با بیان اینکه الان فقط در حال توزیع ماسک‌های تولیدشده هستیم، افزود: ماسک‌های تولیدی را توزیع می‌کنیم و تولید ماسک به میزان کافی در استان وجود دارد که این لین موضوع نیز مدیون سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و سیاست‌هایی است که در استان اِعمال شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه