اخبار داغ

گزارش تصویری:

باران زباله در بلهزار بویراحمد

باران زباله در بلهزار بویراحمد
یکی از اهالی روستای بلهزار با انتقاد از وضعیت ساماندهی معابر این روستا با ارسال تصاویری از باران زباله در این روستا نسبت به این وضعیت انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس  بارش باران یکی از نعمت های بزرگ خداوند است که اگر روزی این نعمت را از بندگانش بگیرد همه چیز از بین می رود، روز گذشته شاهد باراش اندک باران در برخی از مناطق شهر یاسوج و روستاهای اطراف بودیم که خوشحالی  کشاورزان را به دنبال داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 اما در کنار این خوشحالی افرادی هم بودند که نسبت به وضعیت ساماندهی خیابان های خود گلایه مند بودند و می گویند با هر بار بارندگی کوچه و خیابان ها پر می شود از زباله هایی که بوی بسیار بدی را نیز ایجاد کرده اند.
 

,
,

 یکی از مخاطبان این پایگاه خبری با ارسال تصاویر نامناسب از خیابان های منطقه سکونت خود خواستار پیگیری و حل مشکل این منطقه شد.
 

,
,

وی با ارسال این تصاویر بیان کرد: هر بار که باران می بارد شاهد سرازیر شدن زباله ها در کوچه و خیابان ها هستیم، شرایط بسیار نامناسب بهداشتی در این مناطق ایجاد می شود و ما نمی توانیم فرزندان خود را بیرون بفرستیم.
 

,
,

این فرد ضمن گلایه از مسئولان گفت: بخشی از خیابان ها جدول کشی شده است و برخی رها شده اند این رها شدگی باعث می شود که سیل زباله ها در خیابان ها به راه بیفتد.
 

,
,

وی ادامه داد: ما در این مناطق زندگی می کنیم وجود زباله ها سلامتی همه اهالی به ویژه کودکان را به خطر می اندازد، انتظار داریم مسئولان فکری اساسی برای این موضوع کنند.


تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 
 

,
,
,
, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: , تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: ,
,

, , , ,





انتهای پیام/
 

,

,

, ,
,
, ,
,
,
,





 

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه