اخبار داغ

فرماندار دنا مطرح کرد:

زنان رکوددار ثبت نام انتخابات شورای روستا در دنا

زنان رکوددار ثبت نام انتخابات شورای روستا در دنا
پناهی از ورود قابل توجه جوانان و افراد تحصیلکرده به عرصه داوطلبان شوراهای اسلامی روستا در شهرستان خبر داد و گفت: ۴۶۴ نفر در این دوره از انتخابات برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان دنا ثبت نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحمید پناهی در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: نظام ما برگرفته از دموکراسی مردمی است و امروز بیش از هر زمان دیگر با توجه به شرایط حساس منطقه ای و جهانی حضور مردم در انتخابات نیاز بوده و همین مردم است که در شرایط سخت پشتیبان کشور ایران اسلامی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

رئیس هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان دنا اظهار داشت و گفت: ۱۲۳روستا در شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۹۰ روستا  شرایط ثبت نام انتخاب شورای اسلامی را دارند و با توجه به حد نصاب رسیدن تعداد داوطلبان، در مجموع 78 روستای شهرستان انتخابات شورای اسلامی برگزار می گردد.

,

 

,

پناهی گفت: در بخش مرکزی از مجموع ۲۷ روستا، ۲۴ روستا شرایط برگزاری انتخابات را دارند و در بخش پاتاوه از ۶۳ روستا ۵۴ روستا شرایط برگزاری انتخابات را دارند.

,

 

,

فرماندار دنا ادامه داد: این بار بانوان رکوددار ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی روستا بوده که از مجموع ۲۶ نفر ۱۴ نفر در بخش مرکزی و ۱۲ نفر در بخش پاتاوه داوطلب شده اند.

,

 

,

پناهی با اشاره به این که ورود جوانان را به عرصه انتخابات به فال نیک می گیریم بیان کرد: ۷ نفر کارشناسی ارشد، ۴۴ نفر کارشناسی و سایرین فوق دیپلم و دیپلم هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه