اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده خبرداد:

بازداشت ۱۱ نفر از عوامل درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای لنده

بازداشت ۱۱ نفر از عوامل درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای لنده
اکبر پرندوار از بازداشت۱۱ نفر از عوامل درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان لنده خبر داد و گفت: حفظ نظم و امنیت در سطح شهرستان به عنوان خط قرمز دستگاه قضا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر پرندوار در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با اشاره به اهمیت برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه ، از بازداشت۱۱نفر از عوامل اختلاف درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان لنده خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: در  پی گزارشی مبنی بر درگیری در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان لنده عوامل انتظامی با حضور به موقع خود ضمن برقراری نظم و امنیت با حکم مقام قضایی اقدام به دستگیری عوامل این نزاع دست جمعی در این روستا کردند.

,

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده تصریح کرد: پس از بازپرسی و تحقیقتات تکمیلی ۱۱نفر از عوامل اصلی این درگیری بازداشت و روانه زندان شدند.

,

پرندوار تاکیدکرد:مشارکت در نزاع دست جمعی منتهی به ایراد ضرب و جر عمدی و اخلال در نظم و آسایش عمومی در سطح روستا شده است.

,

وی گفت: حفظ نظم و امنیت در سطح شهرستان به عنوان خط قرمز دستگاه قضا است که با هرگونه اخلال و درگیری به شدت برخورد خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه