اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده مطرح کرد:

فوت۴ بیمار کرونایی در کمتر از ۲روز در لنده

فوت۴ بیمار کرونایی در کمتر از ۲روز در لنده
نورمحمد نعمتی گفت: روند رشد بیماری کرونا در شهرستان لنده سبب شد تا ۴ بیمار کرونایی در کمتر از ۲روز جان خود را از دست دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورمحمد نعمتی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان لنده در خصوص بیماری کرونا گفت: روند روبه رشد بیماری کرونا و افزایش چندین برابری نمونه گیری و مثبت شدن تعداد زیادی از نمونه ها نشان از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش دورهمی ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

وی افزود: برگزاری مراسمات عزاداری و عروسی در ایام نوروز و دورهمی های خانوادگی باعث شده است تا سیر بیماری کاملا صعودی شود و شاهد افزایش تعداد روزانه بیماران باشیم به طوری که تا به امروز بیش از۲۰ بیمار لنده ای در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بستری هستند.

,

 

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد: در ۲روز گذشته شاهد مرگ تلخ ۴ نفر از شهروندان لنده ای بر اثر بیماری کرونا در دو روستای پرجمعیت شهرستان لنده بودیم که زنگ خطر را برای سایر مناطق شهرستان به صدا درآورده است.

,

 

,

وی افزود: امروز صبح نیز برای تشییع و تدفین دو نفر از فوتی ها به همراه کارشناسان در یکی از روستاهای شهرستان حضور یافتیم و با مردم این روستا در خصوص عدم برگزاری مراسمات و پرهیز از تجمع نیز صحبت کردیم که امیدواریم شاهد همکاری مردم باشیم.

,

 

,

نعمتی تاکیدکرد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری ها و عدم استفاده از ماسک، برگزاری مراسمات هفتم، چهلم و سالگرد و مراسمات عقد و عروسی از عمده چالش هایی است که باعث افزایش روند صعودی بیماری در این شهرستان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه