اخبار داغ

امام جمعه سنندج:

کمک به نیازمندان کردستانی در اولویت روزه‌داران باشد/ مشارکت گسترده در انتخابات ۱۴۰۰ ضرورتی انکارناپذیر است

کمک به نیازمندان کردستانی در اولویت روزه‌داران باشد/ مشارکت گسترده در انتخابات ۱۴۰۰ ضرورتی انکارناپذیر است
ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج گفت: کردستانی‌ها در امور اجتماعی و فرهنگی همواره مشارکتی گسترده داشته اند و انتظار داریم در ایام مبارک رمضان به یاری نیازمندان بشتابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا فایق رستمی در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: در سایه نظام مقدس اسلامی شاهد برداشتن احکام اسلامی در ایران هستیم و مردم آزادانه می توانند مبانی شرعی و دینی خود را به جای آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی,

وی افزود: طی چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد خدمات گسترده ای در مناطق محروم، مرزی و دورافتاده کشور به ویژه استان کردستان بوده ایم و این مهم ثمره مشارکت گسترده مردمی را نهادهای خدمت رسان بوده است.

,

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: از تلاش های محرومیت زدایی و امنیت آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا حمایت های معیشتی کمیته امداد امام خمینی (ره) همگی منشأ برکات بسیاری برای کردستانی ها بوده است.

,

ماموستا رستمی افزود: حضور در صحنه و مشارکت مردم کردستان در امور اجتماعی و فرهنگی مثال زدنی بوده و این مهم زمینه ساز خدمات و اقدامات بزرگی از جمله ساخت مسجد، مدرسه و منازل محرومان بوده است.

,

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا نیز شاهد انسجامی مثال زدنی در بین مردم و نهادهای خدمت رسان بودیم که این انسجام در رزمایش های کمک های مومنانه متبلور یافت.

,

ماموستا رستمی افزود: اکنون که در ایام مبارک ماه رمضان قرار داریم انتظار می رود که مومنان روزه دار به یاری نیازمندان بشتابند و صواب عبادات خود را دو چندان کنند.

,

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخشی دیگر از سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در خرداد ماه اشاره کرد و گفت: مشارکت گسترده در انتخابات ۱۴۰۰ ضرورتی انکارناپذیر است.

,

ماموستا رستمی افزود: شرکت در انتخابات وظیفه ای ملی بوده و به انسجام و تعالی روزافزون کشورمان کمک می کند.

,

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران در سنوات گذشته ثابت کرده اند که برای ناامید کردن دشمنان و خنثی کردن توطئه‌های آنان همواره با بیداری و بصیرت انقلابی در صحنه حضور داشته اند و بدون شک در سال ۱۴۰۰ هم دوباره دشمنان را ناامید خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه