اخبار داغ

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود خبر داد؛

جمع‌آوری بیش از ۵۷ میلیون تومان برای خرید تبلت دانش‌آموزان نیازمند نوسود

جمع‌آوری بیش از ۵۷ میلیون تومان برای خرید تبلت دانش‌آموزان نیازمند نوسود
نجیب ویسی گفت: با کمک خیران و کارکنان آموزش پرورش منطقه مبلغ ۵۷۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای خرید تبلت دانش آموزان نیازمند جمع آوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نجیب ویسی در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله، اظهار داشت: با همت و مشارکت خیّرین بزرگوار در پاسخ به فراخوان در تامین کمک هزینه خرید تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت سطح منطقه نوسود و همچنین همکاری پرسنل این اداره از جمله مدیران، معلمان و هیئت مدیره محترم موسسه خیریه امام شافعی (رض) شهر نوسود، مبلغ 575/000/000 ریال به حساب بانکی این موسسه واریز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله,

رئیس اداره آموش و پرورش منطقه نوسود افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد و مشورت با افراد معتمد، آگاه و دلسوز سطح منطقه و تشکیل جلسه در محل دفتر ، کل مبلغ جمع آوری شده به صورت کارت هدیه با عنوان کمک هزینه خرید تبلت بین دانش آموزان مدارس شهر نوسود و روستاهای تابعه به صورت عادلانه توزیع شد.

,

وی گفت: خداوند را شاکریم که توفیقی حاصل شد خوشحالی خانواده های نیازمند و دانش آموزان کم بضاعت را فراهم کنیم که این خود ان شاء الله خشنودی خدا را به همراه خواهد داشت که قطعا این خشنودی موجب خوشبختی و نیک بختی خیرین و خانواده محترم آنها خواهد داشت.

,

رئیس اداره آموش و پرورش منطقه نوسود در پایان گفت: اینجانب وظیفه خود می دانم که از صمیم قلب از تمامی این عزیزان به ویژه هیئت مدیره محترم موسسه امام شافعی (رض) شهر نوسود تشکر و قدردانی کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه