اخبار داغ

فرمانده سپاه خلیل‌آباد خبر داد؛

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی و ۸ سری جهیزیه در شهرستان خلیل‌آباد/ ۸ هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان توزیع می‌شود

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی و ۸ سری جهیزیه در شهرستان خلیل‌آباد/ ۸ هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان توزیع می‌شود
فتوحی با بیان اینکه ۴۰۰ بسته معیشتی و ۸ سری جهیزیه در اولین مرحله کمک‌های مؤمنانه سال ۱۴۰۰ در بین نیازمندان شهرستان خلیل‌آباد توزیع شد، گفت: ۸ هزار پرس غذای گرم در طول ماه مبارک رمضان تهیه و در بین نیازمندان شهر و روستاهای خلیل‌آباد توزیع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فتوحی، فرمانده سپاه خلیل‌آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی و کمک مؤمنانه نیز نقش مؤثری در کنترل پیک‌های قبلی بیماری کرونا داشت، اظهار داشت: توزیع بسته‌های معیشتی، کمک‌های مؤمنانه و تداوم طرح شهید سلیمانی با توجه به شرایط امروز کرونا لازم و ضروری است و در موج چهارم باید با قدرت بیشتری ادامه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان شهرستان در یک سال گذشته مجاهدت‌های زیادی از نوع حماسه‌های دفاع مقدس انجام داده‌اند که قابل‌تقدیر است، خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم در طرح شهید سلیمانی با نگاه ارزشی و مکتبی خود برای مقابله با کرونا پای‌کار آمدند که دستاوردهای بزرگی را رقم زد.

,

فرمانده سپاه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه مرحله جدید طرح شهید سلیمانی و همچنین کمک‌های مؤمنانه در شهرستان خلیل‌آباد عملیاتی می‌شود و بسیج و سپاه از هیچ تلاشی برای کنترل این بیماری غافل نمی‌شود، تصریح کرد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی با فرارسیدن ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفت تا ماه رمضان خوبی برای مردم شهرستان رقم بخورد.

,

وی با اشاره به اینکه ۸ سری جهیزیه با ارزشی بالغ‌بر ۶۴۰ میلیون ریال بین زوج‌های جوان نیازمند شهرستان خلیل‌آباد توزیع شد، اذعان کرد: همچنین ۴۰۰ بسته معیشتی در اولین مرحله کمک مؤمنانه در سال ۱۴۰۰ بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا شهرستان توزیع شد.

,

فتوحی مجموع ارزش ریالی بسته‌های معیشتی توزیع شده را یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال برشمرد و عنوان کرد: این بسته‌های معیشتی به همت سپاه خلیل‌آباد و با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کمیته امداد و سایر خیرین شهرستان تهیه و توزیع شد.

,

وی همچنین در پایان تشریح کرد: ۸ هزار پرس غذای گرم با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و پایگاه‌های مقاومت بسیج در طول ماه مبارک رمضان تهیه و در بین نیازمندان شهر و روستاهای خلیل‌آباد توزیع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه