اخبار داغ

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان:

حضور در پای صندوق‌های رای، جایگاه کشور در نظام بین‌الملل را ارتقا می‌دهد

حضور در پای صندوق‌های رای، جایگاه کشور در نظام بین‌الملل را ارتقا می‌دهد
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: اهمیت و نقش انتخابات در کشور بسیار روشن و واضح است و قطعاً حضور مردم در پای صندوق‌های رای و حساس بودن نسبت به انتخابات، جایگاه کشور در نظام بین‌الملل را ارتقا می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: وقتی همه مردم به پای صندوق‌های رای بیایند، اعتبار و جایگاه کشور و نظام در سطح بین‌الملل ارتقا پیدا می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه باید انتخاب را معنا کنیم، خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات باید ببینند چه فردی را برای چه کاری انتخاب می‌کنند.

,

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی افزود: همانطور که هنگام آمدن میهمان در خانواده به کسی می‌گوییم غذا بپز که ماهر بوده و غذا پختن را بلد باشد در انتخابات پیش رو نیز مردم باید کار را به کسی واگذار کنند که ماهرترین، مومن‌ترین و کارآمدترین فرد برای نظام باشد.

,

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه همه باید احساس مسئولیت کرده و در انتخابات شرکت کنیم، گفت: اینطور نباشد که با گفته اطرافیان، انتخاب کنیم بلکه باید تحقیق کنیم و فردی که انتخاب می‌کنیم خداترس، متعهد و کاربلد بوده و در برابر مردم و نظام، احساس مسئولیت کند.

,

وی با بیان اینکه اتفاقات پیش‌آمده در جریان تخلفات شهرادارانف اعضای شوراهای شهر و نمایندگان مجلس، مایه ننگ برای نظام اسلامی است، تصریج کرد: انتخاب‌هایمان باید دقیق باشد تا چنین مسائل عیب‌دار برای نظام ما پیش نیاید.

,

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی اظهار داشت: امیدواریم در آینده هم شورا و هم رئیس‌جمهوری از افراد کاربلد و متعهد باشند و کار را شروع کرده و احساس مسئولیت کنند تا کشور از وضعیت موجود نجات پیدا کند.

,

*‌ انتخابات باید با شور تمام برگزار شود

, *‌ انتخابات باید با شور تمام برگزار شود,

دبیر جامعه روجانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه قهر کردن و مشارکت مردم در انتخابات، روش مناسبی برای بیان اعتراض و گلایه‌مندی نسبت به وضعیت موجود نیست، گفت: انتخابات باید با شور تمام برگزار شود و نباید از صندوق‌های رای، قهر کنیم چرا که انتخابات برای ما و کشور ماست.

,

وی با بیان اینکه مردم از رئیس‌جمهوری، وزیر و مدیران گلایه دارند و از نظام گلایه ندارند، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی را با چنگ و دندان تا به امروز نگه داشته‌ایم لذا به خاطر ناکارآمدی فردی در یک پست نباید به نظام، دهن‌کجی کنیم.

,

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی تاکید کرد: باید برای حفظ نظام، دین و قرآن و به حرمت خون مطهر شهدا، جانبازان و مومنینی که دلشان برای نظام می‌تپد در پای صندوق‌های رای حاضر شده و بیشترین رای را بدهیم.

,

وی افزود: باید بیشترین رای را بدهیم اما افرادی را انتخاب کنیم که در عمل، دهن‌کجی به افرادی باشد که واقعاً برای مردم، کار نکردند و به ملت، خیانت کردند.

,

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: این عیب است که نتوانیم کارمان را طوری پیش ببریم که دشمن از ما عبرت بگیرد لذا جای انتخابات جدا و جای افراد هم جداست و نباید به خاطر اینکه از کسی گلایه‌مندیم در انتخابات شرکت نکنیم.

,

وی ابراز کرد: امیدواریم مردم در انتخابات پیش رو خوب تشخیص بدهند و با شور و شوق در پای صندوق‌های رای حاضر شوند تا دشمن به ما نخندد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه