اخبار داغ

عضو کمیسیون شورا‌های مجلس:

شورای فعلی شهر تهران عملکرد خوبی ندارد / اتفاق مثبتی در پایتخت رخ نداد

شورای فعلی شهر تهران عملکرد خوبی ندارد / اتفاق مثبتی در پایتخت رخ نداد
حمزه گفت: نمره قبولی به شورای شهر پنجم نمی دهم، به این دلیل که عملکردشان عملکرد خوبی نبوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قدرت الله حمزه عضو کمیسیون شوراهای مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به عملکرد شهرداری و شورای پنجم شهر تهران تصریح کرد: نمره قبولی به این شورا نمی دهم، به این دلیل که عملکردشان عملکرد خوبی نبوده است و اتفاق خاصی در شهر تهران رخ نداده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
 
,
 
,
 
,
حمزه در ادامه از عملکرد شهرداری تهران نیز انتقاد کرد و گفت: شهرداری نیز به عنوان نقطه ثقل امور شهری که وظیفه اش خدمت رسانی به مردم است، عملکرد خوبی ارائه نداد، حتی می توانست در خصوص مشکلات مردم به ویژه در بحث گرانی ها در کنار سایر مسئولین نقش داشته باشند اما این اتفاق نیز رخ نداد.
,
 
,
 
,
 
,
عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به به بازداشتی های گسترده در مجموعه شهرداری ها و شوراهای شهر عنوان کرد: این حجم از تخلفات در شان نظام جمهوری اسلامی نبود. ضمن آنکه فقط با متخلفینی که تخلفشان برای دستگاه قضایی و مسئولان مشخص شده برخورد شده، چه بسا تخلفات دیگری نیز صورت گرفته که هنوز مشخص نشده است.
,
 
,
 
,
 
,
این نماینده مجلس در خاتمه با تاکید براهمیت انتخابات آتی شورای شهر بیان کرد: مردم بایستی با حضور چشمگیر خود پای صندوق های رای در سرنوشت شهر خود سهیم باشند و در انتخاب افراد دقت بیشتری کنند. چرا که مدیریت شهر را به مدت چهار سال به این منتخبین خود خواهند سپرد و اگر شوراهای آتی افرادی دلسوز، مردمی و خادم مردم باشند خیلی از مشکلات شهری حل خواهد شد و دیگر شاهد گله مندی مردم نخواهیم بود.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه