اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس:

شورای شهر تهران از ظرفیت همسویی با دولت استفاده نکرد

شورای شهر تهران از ظرفیت همسویی با دولت استفاده نکرد
نوروزی گفت: شورای شهر پنجم تهران شورای موفقی نبود و آنگونه که باید از ظرفیت همسویی و هماهنگی با دولت نیز استفاده لازم را نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسن نوروزی نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به عملکرد شهرداری و شورای فعلی شهر تهران تصریح کرد: شورای شهر پنجم تهران شورای موفقی نبود و آنگونه که باید از ظرفیت همسویی و هماهنگی با دولت نیز استفاده لازم را نکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس ,
 
,
 
,
 
,
نوروزی در ادامه افزود: انتظار می رفت به مناطق جنوبی شهر توجه بیشتری شود اما این مهم رخ نداد. معماری شهر تهران نیز آنگونه که باید نماد و الگوی یک شهر اسلامی و ام القرای جهان اسلامی باشد، مورد توجه قرار نگرفت و به جای تمرکز بیشتر به مساجد، فرهنگسرا سازی صورت گرفت.
,
 
,
 
,
 
,
نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس با انتقاد از بازداشتی های گسترده در مجموعه شوراهای شهر و شهرداری ها گفت: هیئت نظارت پنجم به صورت بی محابا و بدون گزینش درست و دقیق هر کاری خواستند انجام دادند و در گزینش افراد به صورت جناحی و خطی عمل کردند که نتیجه اش این حجم از بازداشتی ها و انحلال شوراهاست.
,
 
,
 
,
 
,
نوروزی در ادامه بر اهمیت انتخابات آتی شورای شهر تهران تاکید کرد و گفت: شهر تهران به دلیل برخورداری از درآمد و بودجه گسترده و به عنوان پایتخت، جایگاه تاثیرگذاری دارد و انتخابات آنها بسیار مهم است. اگر انسان های فهیم و درست مدیریت این پارلمان شهری را به عهده گیرند طبیعتا تهران به عنوان نماد شهر ایرانی-اسلامی می تواند در جهان اسلام عرض اندام کند.
,
 
,
 
,
 
,
این نماینده مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: از هیئت های نظارت و اجرایی انتظار داریم که تمام دقت خود را در گزینش افراد بکار ببندند و افرادی دلسوز، تهران شناس و آشنا به مدیریت شهری را تایید کنند، از مردم نیز می خواهیم در انتخاب خود دقت کنند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه